Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKorsakienė, Renata
dc.contributor.authorSmaliukienė, Rasa
dc.date.accessioned2023-09-18T20:00:11Z
dc.date.available2023-09-18T20:00:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000027722
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/145763
dc.format.extentp. 72-73
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.source.urihttp://www.avada.lt/images/dokumentai/WEB_11th%20Congress%20IAPNM_visas.pdf
dc.titleDoes social marketing communication helps in promoting youth entrepreneurship programmes?
dc.typeKonferencijos pranešimo santrauka / Conference presentation abstract
dcterms.references0
dc.type.pubtypeT2 - Konferencijos pranešimo tezės / Conference presentation abstract
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.enYouth entrepreneurship
dc.subject.enSocial marketing communication
dc.subject.enLithuania
dcterms.sourcetitle11th International Congress on Public and Non-Profit Marketing. Ethics, Sustainable Consumption and Other Current Challenges for Public and Non-Profit Marketing. June 14-15, 2012, Vilnius, Lithuania : abstract book
dc.publisher.nameMykolo Romerio universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4057935


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą