Show simple item record

dc.contributor.authorMelnikas, Borisas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:02:06Z
dc.date.available2023-09-18T20:02:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1648-4541
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000027887
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/145862
dc.description.abstractStraipsnyje aptariami šiuolaikiniai požiūriai į akademinę etiką aukštojo mokslo raidos procesų kontekste, atskleidžiamos akademiniame gyvenime ir akademinėje veikloje pasireiškiančios etinio pobûdžio problemos, rodomi jų sprendimo poreikiai ir galimi sprendimo būdai. Pagrindinis dėmesys teikiamas detaliam akademinės etikos principų ir normų aptarimui, taip pat išryškinimui tų etinio pobūdžio aplinkybių, kurios yra reikšmingos šiuolaikinei akademinei bendruomenei, jos nariams ir įvairioms akademiniam pasauliui priklausančioms institucijoms, visų pirma šiuolaikiniams universitetams. Aptariamos etinės aplinkybės ir ypatumai, pasireiškiantys svarbiausiose akademinio gyvenimo ir akademinės veiklos srityse – studijose ir mokomojoje veikloje, mokslinėje tiriamojoje bei projektinėje veikloje, bendradarbiaujant su įvairiais socialiniais ir kitais partneriais tiek savo šalyje, tiek užsienyje. Nuodugniai nagrinėjamos etinės problemos, itin reikšmingos akademinės bendruomenės narių tarpusavio santykiams.lit
dc.description.abstractModern approaches to academic ethics in the context of higher education development processes are described, ethical problems of the contemporary academic life and academic activities are characterized, the needs and possible solutions of these problems are discussed. The main attention is focused on the principles and norms of the academic ethics, as well as on the ethical circumstances which are extremely important to the academic society in general, to different members of the academic community, and to various academic institutions, in particular–to universities. Ethical circumstances and features typical for various areas of academic life and academic activities are described, in particular–ethical circumstances and features typical for academic studies and teaching activities, scientific research and project activity, as well as for cooperation with various social partners, including the ones from abroad. Ethical problems that are particularly important for the relations among the members of academic community are discussed in detail.eng
dc.format.extentp. 77-91
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.titleAkademinė etika aukštojo mokslo plėtros procesų kontekste: šiuolaikiniai požiūriai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references37
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleViešasis administravimas = Public administration
dc.description.issueNr. 3(35)
dc.publisher.nameLietuvos viešojo administravimo lavinimo institucijų asociacija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4061259


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record