Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorČernevičiūtė, Jūratė
dc.contributor.authorStrazdas, Rolandas
dc.contributor.authorMorkevičius, Vaidas
dc.contributor.authorJančoras, Žilvinas
dc.contributor.authorKregždaitė, Rusnė
dc.date.accessioned2023-09-18T20:02:38Z
dc.date.available2023-09-18T20:02:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1392-5016
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000028688
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146098
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama antreprenerystės, kaip asmeninio ir kolektyvinio kūrybingumo, būtino šiuolaikiniam verslo kūrėjui, lavinimo universitetinėse studijose problematika. Pagrindinė verslininko antreprenerio orientacija – verslo naujovių paieška – neišvengiamai skatinama kūrybingumo, todėl universitetams, siekiantiems ugdyti aukščiausios kvalifikacijos absolventus, iškyla būtinybė lavinti studentų kūrybingumą ir antrepreneriškumą. Maža to, antreprenerystė susijusi ne tik su individualiu, bet ir (gal net labiau) kolektyviniu kūrybingumu, kuris suvokiamas kaip gebėjimas kurti sistemų inovacijas. Kadangi studentų kolektyvinio kūrybingumo ugdymas pasižymi tam tikra specifika, reikia pasitelkti tinkamus jo lavinimo metodus. Vienas iš tokių metodų – kolektyvinio kūrybingumo ugdymo modelis – pristatomas šiame straipsnyje. Jame taip pat analizuojami studentų komandinio darbo užduoties aiškumo, reikšmingai lemiančio komandinio darbo rezultatus, veiksniai. Nustačius turimų žinių apie užduotį įtaką jos supratimui (užduoties aiškumui), pristatomas kūrybinis žinių paieškos modulis, kurio pagrindinė funkcija – mokyti studentų komandas sistemingai ieškoti reikalingų žinių komandinėms užduotims įgyvendinti.lit
dc.description.abstractThe article deals with the problems of developing entrepreneurship within the scope of university studies as a personal and collective creativity essential for a modern business developer. The main orientation of an entrepreneur – search for novelties in business – is inevitably accompanied by creativity; therefore, the universities that aim at preparing graduates of the highest qualification are faced with the necessity to foster their students’ creativity and entrepreneurship. Moreover, entrepreneurship is related not only to individual but perhaps even more so with collective creativity which is perceived as an ability to create innovations of systems. With certain characteristic features inherent to the development of students’ collective creativity, proper development methods must be applied. The article presents one of these methods – the collective creativity development model. Furthermore, the article covers also factors of the clarity of a students’ teamwork task, which significantly impact the teamwork results. After determining the influence of possessed knowledge related to the task on the comprehension of the task (task clarity), a creative information search module is introduced, the key function of which is training the teams of students to systematically search for information necessary in order to accomplish teamwork tasks.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 72-86
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyEducation Research Complete
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.source.urihttps://doi.org/10.15388/ActPaed.2014.32.7389
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleStudentų komandinis darbas kaip kūrybingumo versle (Entrepreneurship) ugdymo priemonė
dc.title.alternativeStudent teamwork as a means of creativity education (Entrepreneurship)
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references29
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.contributor.departmentKūrybos verslo ir komunikacijos katedra / Creative Entrepreneurship and Communication Department
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltAntreprenerystė
dc.subject.ltKūrybingumo lavinimas
dc.subject.ltKomandinio darbo veiksniai
dc.subject.ltKūrybinis žinių paieškos modulis
dc.subject.enEntrepreneurship
dc.subject.enCreativity development
dc.subject.enTeamwork factors
dc.subject.enCreative information search model
dcterms.sourcetitleActa paedagogica Vilnensia
dc.description.issueNr. 32
dc.publisher.nameVilniaus universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15388/ActPaed.2014.32.7389
dc.identifier.elaba4082642


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą