Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDadelo, Stanislavas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:02:51Z
dc.date.available2023-09-18T20:02:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1392-1401
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000028752
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146161
dc.description.abstractDidžiausias vaidmuo formuojant požiūrį į kūno kultūrą atiteko mokytojui. Daugiau kaip pusė pasirenkančių fizinio aktyvumo modulius respondentų pažymėjo, kad kūno kultūros mokytojas gana gerai išmokė juos savarankiškai atlikti rytinę mankštą ir išmokė savarankiškai treniruotis. Didesnė dalis studentų, nepasirenkančių fizinio aktyvumo modulių, nurodė, kad kūno kultūros mokytojas mokykloje neišmokė jų savarankiškai atlikti rytinės mankštos, savarankiškai treniruotis ir jie neturi supratimo, kaip metodiškai sportuoti. Studentai, pasirenkantys fizinio aktyvumo modulius universitete, geriau vertina kūno kultūros ugdymo proceso rezultatus mokykloje, kūno kultūros mokytojo darbo kokybę, sporto bazę ir inventorių. Nusiteikusių nesportuoti ir nesimankštinti visą studijų laikotarpį buvo patikimai daugiau tarp studentų, nesirenkančių fizinio aktyvumo modulių. Studentų, pasirenkančių fizinio aktyvumo modulius, fizinį aktyvumą skatino noras būti fiziškai stipriems, o nepasirenkančių – noras turėti gražų kūną. Abiejų tirtų grupių studentų apsisprendimui sportuoti didžiausią įtaką turėjo vidiniai veiksniai – jų pačių noras. Medicinos darbuotojų įtaka pasirinkimui sportuoti yra labai maža. Studentai, nepasirenkantys fizinio aktyvumo modulių, tokį savo apsisprendimą dažniausiai motyvavo laiko stoka. Beveik pusė studentų, pasirenkančių fizinio aktyvumo modulius universitete, pageidavo, kad kūno kultūra turėtų privalomo studijų modulio statusą, o tarp nepasirenkančių fizinio aktyvumo modulių studentų tokių buvo apie trečdalis. Apibendrinant galima teigti, kad pasirenkančių ir nepasirenkančių fizinio aktyvumo modulius studentų nepakankamo kūno kultūros vertybių internalizavimo motyvacijos lygmenys yra skirtingi. Studentai, pasirenkantys fizinio aktyvumo modulius, teigiamai vertina kūno kultūrą mokykloje. [...]lit
dc.description.abstractMedical staff influence on choice of exercise is very low. Students, who had not chosen PE module, said that the most common reason for their determination is the lack of time. Almost half of the students who have opted for PE at the university, requested that PE should be a compulsory subject of study and among those, who did not choose it, was approximately one third. In conclusion it can be stated that students, who did not choose, and the ones, who have chosen PE module, had different approach to PE measures taken at school as well as their motives towards sports were different. Students reach independence tendencies have been identified that for lack of time a large part of students wishes that PE would be organized and included in the lectures schedule. The results encourage the development of PE guidelines for higher education. There is a need to develop differentiated PE programs geared to students willing to participate in PE as well as to the ones avoiding it. The study revealed that formed attitude towards PE and physical activity in school has a significant impact on students’ behaviour.eng
dc.format.extentp. 33-39
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://www.sportinfo.lt/dokumentai/periodiniai_leidiniai/sp_mokslas/SM_2014_2.pdf
dc.subjectVE05 - Socioekonominių sistemų universalaus tvarumo tyrimai / Universal sustainability research
dc.titleStudentų, pasirenkančių ir nepasirenkančių fizinio aktyvumo modulius, kūno kultūros vertinimas
dc.title.alternativeThe assessment of students who have or have not chosen the physical education module as a subject of study
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL105 - Sveikatos technologijos ir biotechnologijos / Health technologies and biotechnologies
dc.subject.ltfizinio aktyvumo moduliai
dc.subject.ltpožiūris
dc.subject.ltmotyvai
dc.subject.enPE curriculum
dc.subject.enattitude
dc.subject.enmotives
dcterms.sourcetitleSporto mokslas = Sport science
dc.description.issueNr. 2(76)
dc.publisher.nameLietuvos sporto mokslo taryba
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4084875


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą