dc.contributor.author | Bajarkevičius, Tautvydas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:04:34Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:04:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 2029-6320 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000028357 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146543 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje analizuojamos garso meno praktikos, besiskleidžiančios viešosiose miesto erdvėse. Pristatoma garso peizažo sąvokos kilmė ir istorinis kontekstas, suteikęs pagrindą garso pasivaikščiojimų žanrui, audityviosios kultūros plėtojimuisi, kasdienio garso kaip potencialaus estetinės patirties šaltinio statusui. Pasitelkiant konkrečius pavyzdžius, straipsnyje aptariami su urbanistiniu sąmoningumu susijusios garso meno praktikos bei jų principai. Šiuo aspektu aptariami įvairūs garso meno žanrai: fonografija (aplinkos įrašai), garso instaliacijos, meninės intervencijos, performatyvios ir kompleksiškos meno praktikos. | lit |
dc.description.abstract | The paper is devoted to the analysis of sound art practices that take place in city spaces. The notion of soundscape is presented in its historical context, which was significant as a basis for the genre of audio walks, development of auditive culture and the status of everyday sound as a potential subject for an aesthetic experience. The article describes principles of sound art practices that are related to an urban awareness by presenting particular cases. From this perspective, various genres of sound art are presented: phonography (field recordings), sound installations, artistic interventions, performative and complex art practices. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 69-76 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | MLA: International Bibliography | |
dc.relation.isreferencedby | Academic Search Complete | |
dc.relation.isreferencedby | C.E.E.O.L | |
dc.relation.isreferencedby | ProQuest Central | |
dc.relation.isreferencedby | Gale's Academic OneFile | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/cpc.2014.06 | |
dc.subject | VE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development | |
dc.title | Garso meno praktikos miesto erdvėse | |
dc.title.alternative | Sound art practices in city spaces | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 16 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.subject.researchfield | H 003 - Menotyra / Art studies | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | Miestas | |
dc.subject.lt | Audityvioji kultūra | |
dc.subject.lt | Garso peizažas | |
dc.subject.lt | Garso pasivaikščiojimai | |
dc.subject.lt | Meninės intervencijos | |
dc.subject.lt | Garso instaliacija | |
dc.subject.lt | Garso skulptūra | |
dc.subject.lt | Bendruomeninės meno praktikos | |
dc.subject.en | City | |
dc.subject.en | Auditive culture | |
dc.subject.en | Soundscape | |
dc.subject.en | Audio walks | |
dc.subject.en | Artistic interventions | |
dc.subject.en | Sound installation | |
dc.subject.en | Sound sculpture | |
dc.subject.en | Collective art practices | |
dcterms.sourcetitle | Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication | |
dc.description.issue | no. 1 | |
dc.description.volume | Vol. 22 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/cpc.2014.06 | |
dc.identifier.elaba | 4073873 | |