Show simple item record

dc.contributor.authorBarevičiūtė, Jovilė
dc.date.accessioned2023-09-18T20:04:52Z
dc.date.available2023-09-18T20:04:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn9786094576881
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000028418
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146599
dc.description.abstractŠi knyga – mėginimas paaiškinti pamatines jėgas, kurios kelis pastaruosius dešimtmečius keičia mūsų ekonomiką ir kultūrą. Norima susitelkti ties ilgalaikėmis ir išties struktūrinėmis jėgomis, kurios keičia mūsų darbo ir gyvenimo būdą. Tai ne tik internetas, naujų technologijų iškilimas ar net globalizacija. Daugelio nepastebėta, veikia dar gilesnė – kūrybingumo – jėga, iškilusi kaip fundamentali ekonomikos jėga bei tapusi priežastimi naujai – kūrybinei – klasei atsirasti.lit
dc.description.abstractInitially published in 2002, The Rise of the Creative Class quickly achieved classic status for its identification of forces then only beginning to reshape our economy, geography, and workplace. Weaving story-telling with original research, Richard Florida identified a fundamental shift linking a host of seemingly unrelated changes in American society: the growing importance of creativity in people’s work lives and the emergence of a class of people unified by their engagement in creative work. Millions of us were beginning to work and live much as creative types like artists and scientists always had, Florida observed, and this Creative Class was determining how the workplace was organized, what companies would prosper or go bankrupt, and even which cities would thrive. This is the first translation of Richard Florida to Lithuanian language.eng
dc.format.extent488 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleKūrybinės klasės iškilimas
dc.typeVadovėlis / Textbook
dcterms.accessRightsVersta iš leidinio: The Rise of the Creative Class, Second Edition / Richard Florida. 2012. ISBN 9780465029938
dcterms.references0
dc.type.pubtypeK2a - Vadovėlis / Textbook
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.researchfieldH 001 - Filosofija / Philosophy
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltkūrybiškumas
dc.subject.ltekonominis ir socialinis aspektas
dc.subject.ltdarbo etika
dc.subject.ltlaisvalaikis
dc.subject.ltklasės
dc.subject.ltJungtinės Valstijos
dc.subject.ltekonominė ir socialinė padėtis
dc.subject.lttechninė kūryba
dc.subject.lttechnologija ir civilizacija
dc.subject.ltdarbo ištekliai
dc.subject.encreative ability
dc.subject.eneconomic and social aspects
dc.subject.enwork ethic
dc.subject.enleisure
dc.subject.ensocial classes
dc.subject.enUnited States
dc.subject.encreative ability in technology
dc.subject.entechnology and civilization
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4074824


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record