Show simple item record

dc.contributor.authorPeleckis, Kęstutis
dc.contributor.authorPeleckienė, Valentina
dc.date.accessioned2023-09-18T20:05:34Z
dc.date.available2023-09-18T20:05:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1648-7974
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000028790
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146708
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos retorinio poveikio kitai derybų pusei problemos. Teigiama jog įtikinamas kalbėjimas yra labai svarbi derybininko kompetencija, nes Jokios priemonės negali pakeisti derybininko gyvo žodžio įtaigumo. Tik tiesiogiai besiderėdami, pateikdami įrodymus, argumentu, kontrargumentus, polemizuodami derybininkai gali operatyviai judėti į bendrą tikslą, susitarimą. Net ir esant išvystytoms šiuolaikinėms komunikacijos priemonėms, internetui, elektroninių derybų paramos sistemoms, derybininkai vyksta į kitą pasaulio kraštą gyvų tiesioginių derybų. Derybininkas gyvo derėjimosi procese demonstruoja save, savo išvaizdą, protą, savo manieras, emocijas, patosą, etiką, etiketo išmanymą, savo balso ypatybes, gestus, judesius, mimikas, reakcijas ir kitas savo komunikacines galimybes. Retoriniu priemonių naudojimas derėjimosi procese, sėkmingo kontakto palaikymas su kita derybų puse yra svarbus efektyvių derybų veiksnys. Jei klasikinė retorika pagrindinį dėmesį skyrė tam, kaip įtikinti kitą, tai šiuolaikinėje retorikoje labiau susitelkiama į dialogą į tarpusavio sąveiką, kalbančiųjų santykių harmonizavimą.lit
dc.description.abstractThe paper deals with the problems of rhetorical effect to other side of the negotiations. It is argued that a persuasive speech is very important competence of negotiator, as nothing can change negotiator's alive speech. Only directly negotiating, giving evidence, arguments counter-arguments, controversy negotiators can move quickly to the overall objective of the agreement. Even with a well-developed modern means of communication, the Internet, electronic negotiation support systems, negotiators are moving to another part of the world for direct negotiations Negotiator in alive bargaining process demonstrates himself, his appearance, mind, manners, emotion, ethics, etiquette knowledge, characteristics of voice, gestures, movements, facial expressions, reactions and their other communication options. The use of rhetorical tools in bargaining process, the success of staying in contact with the other half of the negotiations is an important factor for effective negotiations. If classical rhetoric focused attention on how to convince the otber part. in mod rn rhetoric, focus is focused more to dialogue, to interaction between speakers, and harmonization of relations.eng
dc.format.extentp. 37-45
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://ltvk.lt.ltvk.hostingas.lt/file/manual/Vadyba/Vadyba_2014_24.pdf
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleRetorinis argumentavimas ir įtikinimas verslo derybose
dc.title.alternativeRhetorical argumentation and persuasion in business negotiations
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references25
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltRetorinis argumentavimas
dc.subject.ltVerslo derybos
dc.subject.ltOponento įtikinimas
dc.subject.ltDerybininko patosas
dc.subject.ltArgumentavimo etika
dc.subject.ltLoginis argumentavimas
dc.subject.enRhetorical argumentation
dc.subject.enBusiness negotiations
dc.subject.enPersuading the opponent
dc.subject.enLogical argumentation
dc.subject.enEthics of argumentation
dcterms.sourcetitleVadyba = Journal of management
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeVol. 24
dc.publisher.nameKlaipėdos universiteto leidykla
dc.publisher.cityKlaipėda
dc.identifier.doiMRU02-000018228
dc.identifier.elaba4086296


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record