Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKregždaitė, Rusnė
dc.date.accessioned2023-09-18T20:07:51Z
dc.date.available2023-09-18T20:07:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029269
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146785
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojama visuminė teatro paklausa – viso sektoriaus paklausa, kuri nustatoma remiantis pardavimų duomenimis. Remiantis užsienio autorių modeliais, kuriamas Lietuvai skirtas teatro paklausos modelis, leidžiantis analizuoti teatro paklausos bei ekonominės ir socialinės struktūros sąryšius. Modeliuojant remiamasi laiko eilučių ekonometrinių modelių išraiškomis. Siūlomi metodai gali būti pritaikomi ir kitų kultūrinių bei kūrybinių industrijų sektorių analizei.lit
dc.description.abstractThe aim of this article is to analyse aggregate demand for theatre which is the demand for the whole theatre sector described by the box office performance. In reference to foreign authors’ models a demand model for theatre in Lithuania was created which allows to analyse the relations between theatre demand and social or economical structure. The econometric models with time series model expression were used. Proposed methods could be applied to the analysis of the other sectors of cultural and creative industries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 159-166
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA: International Bibliography
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyC.E.E.O.L
dc.relation.isreferencedbyProQuest Central
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2014.15
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleVisuminės teatro paklausos Lietuvoje modelis
dc.title.alternativeAggregate demand model for theatre in Lithuania
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references22
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltTeatras
dc.subject.ltPaklausos modeliai
dc.subject.ltEkonometrinis modeliavimas
dc.subject.ltLaiko eilučių modeliai
dc.subject.enTheatre
dc.subject.enDemand models
dc.subject.enEconometric modelling
dc.subject.enTime series models
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 2
dc.description.volumeVol. 22
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2014.15
dc.identifier.elaba4098455


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą