Show simple item record

dc.contributor.authorLeonavičienė, Teresė
dc.contributor.authorSuboč, Olga
dc.date.accessioned2023-09-18T20:07:54Z
dc.date.available2023-09-18T20:07:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1392-0340
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029031
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146817
dc.description.abstractGerinant studijų kokybę ir siekiant aukštesnių rezultatų bei gilesnio studijuojamų dalykų supratimo susiduriama su naujais iššūkiais. Tenka apmąstyti ne tik studijų programų, studijuojamų dalykų turinį, bet ir būdus bei priemones, kaip pasiekti išsikeltus tikslus. Siekdami ugdyti logiškai mąstančias asmenybes, sugebančias analizuoti ir vertinti situaciją, savarankiškai priimančias sprendimus, tą turime daryti per visą studijų procesą. Ne išimtis ir matematiniai dalykai. Dėstydami matematinius dalykus dėstytojai ne tik perteikia informaciją ir patikrina, kaip ji buvo įsisavinta, bet dalyvauja visuminiame asmenybės lavinimo ir ugdymo procese ir ieško naujų galimybių, kaip dėstyti tiksliųjų mokslų dalykus, kad skatintų studentus labiau domėtis studijuojama medžiaga. Matematinių dalykų suvokimo tyrimas leido mums įvertinti studentų požiūrį į techniškajame universitete dėstomus matematinius dalykus ir pertvarkyti juos taip, kad studentai patys labiau domėtųsi studijuojamu dalyku.lit
dc.description.abstractMathematical disciplines are a part of all engineering study programmes. Their teaching specifics depends on programme, and modules of subjects are continuously improved and modified. However, reprezentation of material, proposed in programme, its perception by students, aspects of independent work are very relevant. Seeking to improve quality of studies of mathematical disciplines and motivate students to interest in them we performed research on perception of mathematical disciplines. The main goal of this research was to detect pecularity of perception of mathematical disciplines by future engineers, and to correct teaching methodics dependently on received results. Also we were seeking to reveal opinion of students on studied disciplines, to observe dominant tendences, motivate students‘ interest on studied discipline. To accomplish the research, we proposed students special sets of tasks with different representation of information and organized questionings. Results were processed using program package SPSS 16. Pecularity of perception of mathematical disciplines was investigated in Vilnius Gediminas Technical University, Faculty of Fundamental Sciences. In this investigation took part 98 secondgrade students of technical specialities, batchelor studies. Pecularity of perception was investigated during disciplines of differential equations and discrete mathematics.eng
dc.format.extentp. 159-169
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.source.urihttp://www.pedagogika.leu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/14
dc.subjectFM03 - Fizinių, technologinių ir ekonominių procesų matematiniai modeliai ir metodai / Mathematical models and methods of physical, technological and economic processes
dc.titleBūsimų inžinierių matematinių dalykų suvokimo ypatumai
dc.title.alternativePeculiarity of perception of mathematical disciplines by future engineers
dc.typeStraipsnis Scopus DB / Article in Scopus DB
dcterms.references7
dc.type.pubtypeS2 - Straipsnis Scopus DB / Scopus DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldN 001 - Matematika / Mathematics
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltStudijų kokybė
dc.subject.ltRezultatai
dc.subject.ltMatematinių dalykų supratimas
dc.subject.enQuality of studies
dc.subject.enPerception of mathematical disciplines
dc.subject.enFuture engineers
dcterms.sourcetitlePedagogika
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeT. 113
dc.publisher.nameLEU leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4092935


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record