Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSkačkauskienė, Ilona
dc.date.accessioned2023-09-18T20:07:58Z
dc.date.available2023-09-18T20:07:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2029-4999
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146854
dc.description.abstractKalbėdama apie socialinį verslą, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Vadybos katedros vedėja prof. dr. Ilona Skačkauskienė pataria apsišarvuoti kantrybe. Kad toks verslo modelis sėkmingai gyvuotų, reikia ne tik palaikančio valstybinių institucijų požiūrio ir veiksmų, bet ir visuomenės sąmoningumo. Lietuvoje kol kas trūksta ir vieno, ir kito. Tačiau auga nauja karta, kuriai verslas, kuriantis vertę ne tik siauram akcininkų ratui, bet ir platesnei visuomenei, yra natūralus sąmoningas pasirinkimas.lit
dc.description.abstractProf. dr. Ilona Skačkauskienė, Head of the Department of Management at the Faculty of Business Management at Vilnius Gediminas Technical University, recommends to arm oneself with patience when we speak about social business. For success of this business model we need both – support from public institutions and public awareness, and at the moment we lack both in Lithuania. Nevertheless, the new generation is coming and social business, which creates value not only for its limited number of shareholders, but also for wider society, is their natural conscious choice.eng
dc.format.extentp. 26-29
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://www.vgtu.lt/files/3288/164/8/19_0/urnalas%20„Sapere%20Aude“%202019%20ruduo.pdf
dc.source.urihttps://www.vgtu.lt/files/3289/164/8/1_0/%C5%BDurnalas%20%E2%80%9ESapere%20Aude%E2%80%9C%202019%20ruduo.pdf
dc.titleMane žavi jaunų žmonių sąmoningumas
dc.title.alternativeI am fascinated with the awareness of the young
dc.typeStraipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dcterms.accessRightsSantrauka anglų k. p. 59
dcterms.references0
dc.type.pubtypeS6 - Straipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV01 - Šiuolaikinių organizacijų plėtros vadyba / Management of Contemporary Organizations Development
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltsocialinis verslas
dc.subject.ltstudijos
dc.subject.ltVGTU
dc.subject.ensocial business
dc.subject.enstudies
dc.subject.enVGTU
dcterms.sourcetitleSapere Aude
dc.description.issueNr. 2(20)
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba40872536


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą