dc.contributor.author | Gvozdas, Vaidotas | |
dc.contributor.author | Nagurnas, Saulius | |
dc.contributor.author | Žuraulis, Vidas | |
dc.contributor.author | Surblys, Vytenis | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:08:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:08:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147088 | |
dc.description.abstract | Šiame straipsnyje pateiktas skirtingų tipų padangų slėgio kontrolės (PSK) sistemų tyrimas. Atliktas mokslinės literatūros, kurioje nagrinėjami įvairūs skirtingų PSK sistemų bandymai, analizė. Pateiktame tyrime siekiama įvertinti lengvųjų automobilių padangų slėgio kontrolės sistemų funkcionavimo efektyvumą esant skirtingiems eksploatavimo režimams. Šiam tikslui pasiekti atlikti eksperimentiniai lengvųjų automobilių bandymai, matuojant kampinius ratų sukimosi greičius, keičiant slėgius tiriamų automobilių ratuose. Remiantis gautais rezultatais nustatyta, kada ima funkcionuoti skirtingų tipų PSK, priklausomai nuo slėgio pokyčių padangose. | lit |
dc.description.abstract | This article presents a study of different types of tire pressure monitoring (PSK) systems. The analysis of scientific literature, which presents various tests of different PSK systems, has been performed. The aim of the study is to evaluate the performance of automobilestire pressure control systems in different operating modes. To achieve this purpose, firstly, experimental testing of automobiles done by measuring the angular velocity of the wheels, then changing the pressure in the wheels of the automobiles under investigation. Based on the results, it was determined when different types of PSK starts to function, depending on the pressure change in the tires. | eng |
dc.format.extent | p. 77-81 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://www.ktk.lt/uploads/fd234c9a-0e68-40d6-aea2-f6ddd7619bf7/2019_1.pdf | |
dc.title | Lengvųjų automobilių padangų slėgio kontrolės sistemų tyrimas | |
dc.title.alternative | The research of tire pressure monitoring systems in automobiles | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 5 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | TD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | lengvasis automobilis | |
dc.subject.lt | slėgis padangose | |
dc.subject.lt | kampinis greitis | |
dc.subject.lt | važiavimo greitis | |
dc.subject.lt | dinaminių charakteristikų matavimo įranga | |
dc.subject.en | automobile | |
dc.subject.en | tire pressure | |
dc.subject.en | angular speed | |
dc.subject.en | driving speed | |
dc.subject.en | measurement equipment of dynamic performance | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.issue | Nr. 1 (13) | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 40951335 | |