Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorGvozdas, Vaidotas
dc.contributor.authorNagurnas, Saulius
dc.contributor.authorŽuraulis, Vidas
dc.contributor.authorSurblys, Vytenis
dc.date.accessioned2023-09-18T20:08:32Z
dc.date.available2023-09-18T20:08:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147088
dc.description.abstractŠiame straipsnyje pateiktas skirtingų tipų padangų slėgio kontrolės (PSK) sistemų tyrimas. Atliktas mokslinės literatūros, kurioje nagrinėjami įvairūs skirtingų PSK sistemų bandymai, analizė. Pateiktame tyrime siekiama įvertinti lengvųjų automobilių padangų slėgio kontrolės sistemų funkcionavimo efektyvumą esant skirtingiems eksploatavimo režimams. Šiam tikslui pasiekti atlikti eksperimentiniai lengvųjų automobilių bandymai, matuojant kampinius ratų sukimosi greičius, keičiant slėgius tiriamų automobilių ratuose. Remiantis gautais rezultatais nustatyta, kada ima funkcionuoti skirtingų tipų PSK, priklausomai nuo slėgio pokyčių padangose.lit
dc.description.abstractThis article presents a study of different types of tire pressure monitoring (PSK) systems. The analysis of scientific literature, which presents various tests of different PSK systems, has been performed. The aim of the study is to evaluate the performance of automobilestire pressure control systems in different operating modes. To achieve this purpose, firstly, experimental testing of automobiles done by measuring the angular velocity of the wheels, then changing the pressure in the wheels of the automobiles under investigation. Based on the results, it was determined when different types of PSK starts to function, depending on the pressure change in the tires.eng
dc.format.extentp. 77-81
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/fd234c9a-0e68-40d6-aea2-f6ddd7619bf7/2019_1.pdf
dc.titleLengvųjų automobilių padangų slėgio kontrolės sistemų tyrimas
dc.title.alternativeThe research of tire pressure monitoring systems in automobiles
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references5
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltlengvasis automobilis
dc.subject.ltslėgis padangose
dc.subject.ltkampinis greitis
dc.subject.ltvažiavimo greitis
dc.subject.ltdinaminių charakteristikų matavimo įranga
dc.subject.enautomobile
dc.subject.entire pressure
dc.subject.enangular speed
dc.subject.endriving speed
dc.subject.enmeasurement equipment of dynamic performance
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 1 (13)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba40951335


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą