dc.contributor.author | Tūtlys, Vidmantas | |
dc.contributor.author | Aleksynaitė, Kristina | |
dc.contributor.author | Griškevičius, Mečislavas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:10:12Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:10:12Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 1392-6241 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000029647 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147479 | |
dc.description.abstract | The paper discusses the possibilities of application work process analysis approach in design of the apprenticeship schemes and measures applied for vocational integration of socially disadvantaged youth (NNT's, dropouts, etc.). Authors propose the criteria for identifying those work processes, that are the most suitable for the propaedeutic apprenticeship measures. The suggested approach and selection criteria are tested by researching the application of work processes in the accupation of floristy for propaedeutic apprenticeship measures. | eng |
dc.description.abstract | Straipsnyje yra analizuojamos darbo proceso analizės teikiamos galimybės parengti pameistrystės programas, skirtas socialinės atskirties grupių jaunimo (nedirbančių ir nesimokančių jaunų žmonių, iškritusių iš švietimo sistemos jaunuolių) profesinei integracijai. Straipsnyje yra pateikiami kriterijai, padedantys nustatyti tuos darbo procesus, kurie yra tinkamiausi propedeutinės pameistrystės schemoms ir priemonėms. Siūlomi darbo procesų atrankos kriterijai ir metodai buvo išbandyti atliekant floristikos srities darbo procesų analizę, kurios rezultatai pristatomi šiame straipsnyje. | lit |
dc.format.extent | p. 138-149 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Educational Research Complete | |
dc.relation.isreferencedby | CEEOL – Central and Eastern European Online Library | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.subject | VE03 - Inovacijų vadyba / Innovation management | |
dc.title | Work process analysis in the design of propaedeutic apprenticeship measures | |
dc.title.alternative | Darbo proceso analizės taisymas projektuojant propedeutines pameistrystės priemones | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dcterms.references | 5 | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Vytauto Didžiojo universitetas | |
dc.contributor.institution | Kauno paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centras Vytauto Didžiojo universitetas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | Propedeutinis profesinis mokymas | |
dc.subject.lt | Pameistrystė | |
dc.subject.lt | Darbo procesas | |
dc.subject.lt | Socialinės atskirties grupių jaunimo profesinė integracija | |
dc.subject.en | Propaedeutic vocational training | |
dc.subject.en | Apprenticeship | |
dc.subject.en | Work process | |
dc.subject.en | Vocational integration of socially disadvantaged youth | |
dcterms.sourcetitle | Profesinis rengimas : tyrimai ir realijos : mokslinis žurnalas | |
dc.description.volume | Nr. 25 | |
dc.publisher.name | VDU Profesinio rengimo studijų centras | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.doi | VDU02-000016447 | |
dc.identifier.elaba | 4107416 | |