Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVaitkus, Audrius
dc.contributor.authorČygas, Donatas
dc.contributor.authorLaurinavičius, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:10:21Z
dc.date.available2023-09-18T20:10:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1392-8678
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029673
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147508
dc.description.abstractVGTU Kelių katedros ir Kelių tyrimo instituto mokslininkai lankėsi Jungtinėse Amerikos Valstijose Minesotos valstijoje. Vizito tikslas – susipažinti su Minesotos transporto departamento (MnDOT) administruojamo Minesotos bandomojo kelio ruožo (MnROAD) įrengimo specifika, tyrimo rezultatais, jų apdorojimu ir naujomis iniciatyvomis. Minesotos valstijos klimatinės sąlygos panašios į Lietuvos. Vasaros metu oro temperatūra siekia iki +30 °C, o žiemos metu krenta iki -40 °C. Tik kiek skirtingos yra kritulių sąlygos. Minesotoje krituliai iškrinta labiau koncentruoti ir intensyvūs per trumpą laikotarpį. Taip pat atšilimo ir užšalimo ciklų skaičius žiemą yra mažesnis, tačiau įšalo gylis siekia net iki 2 m.lit
dc.description.abstractThe scientists of Road Department and Road Research Institute of Vilnius Gediminas Technical University had a visit to the Minnesota State, USA. The aim of the visit was to get acquainted with the Minnesota experimental test road section (MnROAD), administered by the Minnesota Department of Transportation, its construction peculiarity, research results, data processing and new initiatives. Climatic conditions in the Minnesota State are very close to those in Lithuania. The whole experimental test road section is divided into more than 50 separate segments comprising pavement structures of different design and different materials. From static and dynamic sensors installed at the test section data is transferred to the data collection centre situated in close teritory. A database of this centre gives possibility to use data of all research stages from the construction of the test section until now. The newly made contacts will make it possible to transfer new technologies to the Lithuanian road sector and to create international innovations based on the experience of two experimental roads and the constantly obtained new research data.eng
dc.format.extentp. 53-57
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.subjectSD04 - Tvarus statinių gyvavimo ciklas / Sustainable lifecycle of the buildings
dc.titleAutomobilių kelių eksperimentinės dangos
dc.typeStraipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dcterms.references0
dc.type.pubtypeS6 - Straipsnis mokslo, meno populiarinimo leidinyje / Article in science, art promotion publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dcterms.sourcetitleLietuvos keliai
dc.description.issueNr. 2(33)
dc.publisher.nameEx Arte
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba4107798


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą