Show simple item record

dc.contributor.authorDūdėnaitė, Eglė
dc.contributor.authorPečeliūnas, Robertas
dc.contributor.authorŽuraulis, Vidas
dc.contributor.authorMatuzevičius, Dalius
dc.date.accessioned2023-09-18T20:10:34Z
dc.date.available2023-09-18T20:10:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029808
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147547
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos lengvųjų automobilių dinaminės charakteristikos dvipusio judėjimo juostos keitimo manevro metu (ISO 3888-2). Tyrimo tikslas – pagal eksperimentinio bandymo metu jutiklių užfiksuotas išilginio ir skersinio greičio projekcijas ir sukimosi greičius apie vertikalią automobilio ašį, pritaikius skaičiavimo metodiką, apskaičiuoti slydimo (skersridės) kampus. Pagal gautus rezultatus įvertinti automobilių stovumą ir valdomumą važiuojant skirtingais greičiais. Tyrimams pasirinkti maži (B1 klasės) automobiliai, nes staigaus manevro metu šios klasės automobiliai gali tapti nestabilūs.lit
dc.description.abstractThe paper analyses the dynamic characteristics of light vehicles during double lane change manoeuvre (ISO 3888-2). The purpose of research is to determine the angle of vehicle sideslip using the adjusted calculation methodology according to the measured longitudinal and lateral velocity and yaw rate and to estimate vehicle stability and drivability based on the obtained results driving at various speeds. Small (B1 class) vehicles have been selected for this research because of stability problems during sudden manoeuvres.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 552-557
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2014.699
dc.subjectTD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management
dc.titleMažų (B1 klasės) automobilių skersinio dinaminio stabilumo analizė
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references19
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.contributor.facultyElektronikos fakultetas / Faculty of Electronics
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltAutomobilio stovumas
dc.subject.ltSlydimo (skersridės) kampas
dc.subject.ltDvigubo judėjimo juostos keitimo manevras
dc.subject.enVehicle stability
dc.subject.enSideslip angle
dc.subject.enDouble lane change manoeuvre
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Statyba, transportas, aviacinės technologijos = Civil and transport engineering, aviation technologies
dc.description.issueNr. 5
dc.description.volumeT. 6
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2014.699
dc.identifier.elaba4111448


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record