dc.contributor.author | Dūdėnaitė, Eglė | |
dc.contributor.author | Pečeliūnas, Robertas | |
dc.contributor.author | Žuraulis, Vidas | |
dc.contributor.author | Matuzevičius, Dalius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:10:34Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:10:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 2029-2341 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000029808 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147547 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje nagrinėjamos lengvųjų automobilių dinaminės charakteristikos dvipusio judėjimo juostos keitimo manevro metu (ISO 3888-2). Tyrimo tikslas – pagal eksperimentinio bandymo metu jutiklių užfiksuotas išilginio ir skersinio greičio projekcijas ir sukimosi greičius apie vertikalią automobilio ašį, pritaikius skaičiavimo metodiką, apskaičiuoti slydimo (skersridės) kampus. Pagal gautus rezultatus įvertinti automobilių stovumą ir valdomumą važiuojant skirtingais greičiais. Tyrimams pasirinkti maži (B1 klasės) automobiliai, nes staigaus manevro metu šios klasės automobiliai gali tapti nestabilūs. | lit |
dc.description.abstract | The paper analyses the dynamic characteristics of light vehicles during double lane change manoeuvre (ISO 3888-2). The purpose of research is to determine the angle of vehicle sideslip using the adjusted calculation methodology according to the measured longitudinal and lateral velocity and yaw rate and to estimate vehicle stability and drivability based on the obtained results driving at various speeds. Small (B1 class) vehicles have been selected for this research because of stability problems during sudden manoeuvres. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 552-557 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | ICONDA | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/mla.2014.699 | |
dc.subject | TD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management | |
dc.title | Mažų (B1 klasės) automobilių skersinio dinaminio stabilumo analizė | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 19 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.contributor.faculty | Elektronikos fakultetas / Faculty of Electronics | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | Automobilio stovumas | |
dc.subject.lt | Slydimo (skersridės) kampas | |
dc.subject.lt | Dvigubo judėjimo juostos keitimo manevras | |
dc.subject.en | Vehicle stability | |
dc.subject.en | Sideslip angle | |
dc.subject.en | Double lane change manoeuvre | |
dcterms.sourcetitle | Mokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Statyba, transportas, aviacinės technologijos = Civil and transport engineering, aviation technologies | |
dc.description.issue | Nr. 5 | |
dc.description.volume | T. 6 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/mla.2014.699 | |
dc.identifier.elaba | 4111448 | |