Show simple item record

dc.contributor.authorMiščenko, Olga
dc.date.accessioned2023-09-18T20:11:05Z
dc.date.available2023-09-18T20:11:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029727
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147635
dc.description.abstractApibrėžiami Moodle virtualiosios mokymo aplinkos pritaikymo tikslai, siekiant mokymosi rezultatų, akcentuojant tradicinių dėstymo metodų svarbą, studento atsakingumą, atkreipiant dėmesį į sistemos ir studijų proceso ypatumus. Pažymima, kad mokymasis virtualioje aplinkoje remiasi gnoseologijos principais, todėl Moodle sistema atitinka didaktikos tikslus. Daroma išvada, jog virtualiosios mokymo aplinkos galimybės užtikrina labai gerą grįžtamąjį ryšį ir didina studentų motyvaciją, o tai užtikrina geresnes žinias. Akcentuojama, kad dėstančio nuotoliniu būdu pedagogo atsakingumas ir vaidmuo, kuriant mokomąją medžiagą ir vykdant kurso užduotis, padidėjo. Išvardyta keletas Moodle sistemos įvairioms studijų formoms pritaikymo atvejų ir pateikiami pratimai elektroninėje sistemoje atlikti. Demonstruojami statistiniai duomenys, liudijantys, kad Moodle sistemos užsienio kalbų mokymosi procese pritaikymas gerina žinių kokybę. Straipsnio tyrimo metodas yra 2 metų praktinės patirties kurso kūrimo ir jo pritaikymo studijose analizė.lit
dc.description.abstractMoodle virtual learning environment application objectives to learning outcomes, emphasizing the importance of the traditional teaching methods, the student’s responsibility to call attention to the learning process and system characteristics are defined. It is noted that learning in the virtual environment is based on the principles of epistemology, therefore the Moodle system meets the didactic tasks. The virtual learning environment possibilities ensure a very good feedback and increase students’ motivation, and, consequently, that provides better knowledge. It is emphasized that while teaching by distance, the teacher’s responsibility, his role in the development of educational material and the course tasks have increased. Some specific cases for various forms of studies and exercises to perform in the Moodle e-system are given. Some statistical data demonstrate the improvement of the quality of knowledge due to the Moodle system application for training foreign language.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 97-104
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpe.2014.241
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleDėstytojo esminė svarba dėstant nuotoliniu būdu ir progresyvusis mokymo metodas, naudojant virtualiąją mokymo aplinką
dc.title.alternativeThe importance of a teacher in a distance education and the progressive methods of teaching in a virtual learning environment
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references13
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltVMA pranašumai
dc.subject.ltKognityvumas
dc.subject.ltStudijų formos
dc.subject.ltAutonominis konstruktyvumas
dc.subject.ltProgresyvi mokymosi platforma
dc.subject.enVSE advantages
dc.subject.enCognictivism
dc.subject.enStudines forms
dc.subject.enAutonomous constructivism
dc.subject.enProgressive study platform
dcterms.sourcetitleSantalka: Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeVol. 22
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpe.2014.241
dc.identifier.elaba4109291


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record