Show simple item record

dc.contributor.authorPruskus, Valdas
dc.contributor.authorTuzienė, Gerda
dc.date.accessioned2023-09-18T20:15:14Z
dc.date.available2023-09-18T20:15:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1392-9569
dc.identifier.other(BIS)VPU02-000010200
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/148236
dc.description.abstractAtliekant mokinių agresyvaus elgesio prieš mokytojus raiškos mokykloje analizę pasitelktas Alfredo Schutzo fenomenologijos teorijos aiškinimas, kalbantis apie tris skirtingus socialinio žinojimo epistemologinius lygius. Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo duomenimis, atskleidžiami veiksniai ir motyvai, skatinantys mokinių agresyvumą miesto ir kaimo skirtingų tipų (pradinės, pagrindinės ir vidurinės (gimnazijos) ir profilių (menų ir technologinio) mokyklose. Analizuojamas mokinių bendramokslių agresyvaus elgesio prieš mokytojus vertinimas ir pačių mokytojų požiūris į tai. Atskleidžiamas mokytojų, mokinių ir jų tėvų požiūris į mokykloje taikomas prevencines priemones ir pasiūlymai siekiant didinti jų efektyvumą.lit
dc.description.abstractWhile carrying out the analysis of expression of pupils’ aggressive behaviour against teachers there has been referred to the explanation of the Alfred Schutz phenomenology theory having three different epistemological levels of social knowledge. On the basis of the carried out research there are disclosed factors and reasons motivating the aggression of pupils in different kinds of urban and rural schools (primary, basic, secondary (gymnasium) and profiled teaching schools (art and technologies). There is analysed the peers’ evaluation of aggressive behaviour against teachers and the attitude of the teachers themselves. There is also disclosed the attitude of teachers, pupils and their parents towards the preventive measures applied at schools and their proposals in order to increase their efficiency.eng
dc.format.extentp. 35-62
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttp://media.search.lt/GetFile.php?OID=243351&FID=711142
dc.titleMokinių agresyvaus elgesio prieš mokytojus priežastys, dažnis, formos ir prevencija : mokinių, mokytojų ir tėvų vertinimas =
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Lietuvos edukologijos universitetas
dc.contributor.institutionLietuvos edukologijos universitetas
dc.contributor.facultyStudijų direkcija / Academic Affairs Office
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.ltŠeima
dc.subject.ltMokykla
dc.subject.ltMokiniai
dc.subject.ltMokytojai
dc.subject.ltTėvai
dc.subject.ltAgresyvus elgesys
dc.subject.ltPsichologinė prievarta
dc.subject.ltFizinė prievarta
dc.subject.ltPrevencija
dc.subject.ltPsichologinė pagalba
dc.subject.enFamily
dc.subject.enSchool
dc.subject.enPupils
dc.subject.enTeachers
dc.subject.enParents
dc.subject.enAggressive behaviour
dc.subject.enPsychological violence
dc.subject.enPhysical violence
dc.subject.enPrevention
dc.subject.enPsychological help
dcterms.sourcetitleSocialinis ugdymas : mokslo darbai. Socialinių vertybių ugdymas
dc.description.issueNr. 20 (31)
dc.identifier.elaba4320349


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record