dc.contributor.author | Petrėtienė, Angelika | |
dc.contributor.author | Daukšienė, Jacinta | |
dc.contributor.author | Grašienė, Jolita | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:19:50Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:19:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2029-2341 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/148907 | |
dc.description.abstract | The article gives an overview of the classification of key competences, discusses their importance for the development of every aspect of personality capable of competing in the labour market and able to adapt to the changing working conditions and situations. The article presents a survey carried out at Vilnius Gediminas Technical University and Vilnius College of Technologies and Design, the purpose of which was to find out the importance of key competences to Vilnius Gediminas Technical University and Vilnius College of Technologies and Design students, as well as to examine which key competences can be best developed during speciality language lectures. It provides examples of practical tasks and recommendations that help to achieve better results of key competences development when teaching speciality language. Nowadays a lot of attention is devoted to creativity. It is often defined as one the most important key competences. The article discusses the concept of creativity and aspects of its development during speciality language lectures | eng |
dc.description.abstract | Straipsnyje apžvelgiama bendrųjų kompetencijų klasifikacija, aptariama jų svarba siekiant išugdyti įvairiapusę asmenybę, gebančią konkuruoti darbo rinkoje, prisitaikančią prie nuolat kintančių darbo sąlygų ir situacijų. Pristatomas Vilniaus Gedimino technikos universitete ir Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijoje atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti bendrųjų kompetencijų svarbą šių aukštųjų mokyklų studentams, ištirti, kurias bendrąsias kompetencijas labiausiai padeda ugdyti specialybės kalbos paskaitos. Pateikiama praktinių užduočių pavyzdžių, rekomendacijų, padedančių įgyti geresnių bendrųjų kompetenijų ugdymo rezultatų per specialybės kalbos paskaitas. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 1-7 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Dimensions | |
dc.relation.isreferencedby | DOAJ | |
dc.relation.isreferencedby | Gale's Academic OneFile | |
dc.relation.isreferencedby | TOC Premier | |
dc.relation.isreferencedby | Academic Search Complete | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/mla.2020.11844 | |
dc.source.uri | https://journals.vgtu.lt/index.php/MLA/article/view/11844 | |
dc.title | Creativity and speciality language in the context of the development of key competences | |
dc.title.alternative | Kūrybiškumas ir specialybės kalba bendrųjų kompetencijų ugdymo kontekste | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.accessRights | Šis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį. | |
dcterms.license | Creative Commons – Attribution – 4.0 International | |
dcterms.references | 33 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.contributor.faculty | Mechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics | |
dc.contributor.department | Profesinės kalbos studijų centras / Professional Language Studies Centre | |
dc.subject.researchfield | H 004 - Filologija / Philology | |
dc.subject.researchfield | S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | EV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | kūrybiškumas | |
dc.subject.lt | bendrosios kompetencijos | |
dc.subject.lt | studijų kokybė | |
dc.subject.lt | anketinė apklausa | |
dc.subject.lt | specialybės kalba | |
dc.subject.lt | studentai | |
dc.subject.en | creativity | |
dc.subject.en | key competences | |
dc.subject.en | quality of studies | |
dc.subject.en | questionnaire survey | |
dc.subject.en | speciality language | |
dc.subject.en | students | |
dcterms.sourcetitle | Mokslas – Lietuvos ateitis. Komunikacija, kūrybiškumas, inovacijos = Science – Future of Lithuania. Communication, creativity, innovations | |
dc.description.volume | vol. 12 | |
dc.publisher.name | VGTU leidykla Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/mla.2020.11844 | |
dc.identifier.elaba | 52437799 | |