Show simple item record

dc.contributor.authorPetrėtienė, Angelika
dc.contributor.authorDaukšienė, Jacinta
dc.contributor.authorGrašienė, Jolita
dc.date.accessioned2023-09-18T20:19:50Z
dc.date.available2023-09-18T20:19:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/148907
dc.description.abstractThe article gives an overview of the classification of key competences, discusses their importance for the development of every aspect of personality capable of competing in the labour market and able to adapt to the changing working conditions and situations. The article presents a survey carried out at Vilnius Gediminas Technical University and Vilnius College of Technologies and Design, the purpose of which was to find out the importance of key competences to Vilnius Gediminas Technical University and Vilnius College of Technologies and Design students, as well as to examine which key competences can be best developed during speciality language lectures. It provides examples of practical tasks and recommendations that help to achieve better results of key competences development when teaching speciality language. Nowadays a lot of attention is devoted to creativity. It is often defined as one the most important key competences. The article discusses the concept of creativity and aspects of its development during speciality language lectureseng
dc.description.abstractStraipsnyje apžvelgiama bendrųjų kompetencijų klasifikacija, aptariama jų svarba siekiant išugdyti įvairiapusę asmenybę, gebančią konkuruoti darbo rinkoje, prisitaikančią prie nuolat kintančių darbo sąlygų ir situacijų. Pristatomas Vilniaus Gedimino technikos universitete ir Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijoje atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti bendrųjų kompetencijų svarbą šių aukštųjų mokyklų studentams, ištirti, kurias bendrąsias kompetencijas labiausiai padeda ugdyti specialybės kalbos paskaitos. Pateikiama praktinių užduočių pavyzdžių, rekomendacijų, padedančių įgyti geresnių bendrųjų kompetenijų ugdymo rezultatų per specialybės kalbos paskaitas.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-7
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2020.11844
dc.source.urihttps://journals.vgtu.lt/index.php/MLA/article/view/11844
dc.titleCreativity and speciality language in the context of the development of key competences
dc.title.alternativeKūrybiškumas ir specialybės kalba bendrųjų kompetencijų ugdymo kontekste
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references33
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.contributor.departmentProfesinės kalbos studijų centras / Professional Language Studies Centre
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltkūrybiškumas
dc.subject.ltbendrosios kompetencijos
dc.subject.ltstudijų kokybė
dc.subject.ltanketinė apklausa
dc.subject.ltspecialybės kalba
dc.subject.ltstudentai
dc.subject.encreativity
dc.subject.enkey competences
dc.subject.enquality of studies
dc.subject.enquestionnaire survey
dc.subject.enspeciality language
dc.subject.enstudents
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Komunikacija, kūrybiškumas, inovacijos = Science – Future of Lithuania. Communication, creativity, innovations
dc.description.volumevol. 12
dc.publisher.nameVGTU leidykla Technika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2020.11844
dc.identifier.elaba52437799


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record