Show simple item record

dc.contributor.authorReizgevičienė, Rasa
dc.contributor.authorReizgevičius, Marius
dc.date.accessioned2023-09-18T20:23:28Z
dc.date.available2023-09-18T20:23:28Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1648-8776
dc.identifier.other(BIS)SUB02-000008663
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/149563
dc.description.abstractIeškodama pažangių studijų metodų taikymo galimybių, Šiaurės Lietuvos kolegija vadybos ir ekonomikos studijų programas studijuojantiems studentams organizavo baigiamąją praktiką. Sėkmingai pritaikytiems ir tobulintiems WIL metodikos aspektams nustatyti buvo išaiškinti finansinių institucijų ekonomikos studentų lūkesčiai prieš bandomąją praktiką ir anketinės apklausos būdu įvertintas praktikos organizavimo procesas, apimantis pasirengimą praktikai, praktikos užduočių tinkamumą ir naudingumą, praktikos atlikimo eigą, praktikos įvertinimą, praktikos dokumentų naudingumą, naudą, gautą praktikos metu, mentoriaus ir tutoriaus vadovavimą. Tyrimu nustatyta, kad palankiausiai studentai įvardijo mentoriaus pagalbą, rengiant praktikos dokumentus; prasčiausiai - susitarimą dėl vertinimo tvarkos. Dauguma apklausos dalyvių sutiko, kad, atliekant užduotį, kuri prieš praktiką buvo žinoma studentams bei su tutoriumi iš anksto suderinta, kuri įmonei reikalinga ir turi praktinį pritaikomumą, sėkmingai buvo panaudotos žinios, įgytos studijų metu, praktikos užduotis buvo įdomi ir prasminga.lit
dc.description.abstractLooking for opportunities to introduce innovative study methods, Northern Lithuania College organized a trial placement for students of management and economics study programs. In order to evaluate what components of the WIL method were successfully applied and what components should be improved, expectations of students of Financial Institutions Economics before the trial placement were assessed and placement organization process was researched by using a questionnaire survey method, focusing on the following: pre-placement organization, relevance and usefulness of tasks for placement, practical training course, placement assessment, placement document usefulness, benefits received during the placement, mentor and tutor guidance. The research revealed that students identified mentor assistance in preparing necessary documentation as the best aspect; the agreement on the assessment procedure was evaluated the worst. Most respondents agreed that performing of the placement task that was know in advance, agreed on with the mentor and the tutor, useful for the company, and having practical application led to successful use of knowledge acquired during their studies, the placement task was interesting and meaningful.eng
dc.format.extentp. 38-43
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6101143/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6101143/datastreams/ATTACHMENT_6101151/content
dc.titleWIL metodika: teorija ir praktika
dc.title.alternativeWIL method application: theory and practise
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references12
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionŠiaurės Lietuvos kolegija
dc.contributor.institutionŠiaulių universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyPersonalo direkcija / Human Resources Office
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltinovatyvūs studijų metodai
dc.subject.ltWIL metodika
dc.subject.ltprofesinės veiklos praktika
dc.subject.eninnovative study methods
dc.subject.enWIL methodology
dc.subject.enplacement
dcterms.sourcetitleJaunųjų mokslininkų darbai
dc.description.issueNr. 1(34)
dc.publisher.nameVšĮ Šiaulių universiteto leidykla
dc.publisher.cityŠiauliai
dc.identifier.doiSUB02-000008663
dc.identifier.doiELB01-000003976
dc.identifier.doiLT-eLABa-0001:J.04~2012~ISSN_1648-8776.N_1_34.PG_38-43
dc.identifier.elaba6101143


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record