Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorGrincevičienė, Vilija
dc.date.accessioned2023-09-18T20:24:15Z
dc.date.available2023-09-18T20:24:15Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1392-0340
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000013665
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/149697
dc.description.abstractMokinių tėvai — mokyklos bendruomenės sudedamoji dalis. Straipsnyje bandoma atskleisti mokinių tėvų (globėjų) požiūrį į mokyklą ir ugdymo procesą. Analizuojama, kaip kintant sociumui kito tėvų nuostatos apie jų vaikų motyvaciją siekti gerų mokymosi rezukatų ir lankyti mokyklą. Taip pat atskleidžlami kai kurie tėvų ir mokyklos sąveikos kokybės bruožai. Išanalizavę mokinių tėvų požiūrį į dabarties mokyklą, atrandame grįžtamąjį ryšį, lemiantį teorinius teiginius, kuriais galėtų būti grindžiamos tolesnės Lietuvos švietimo sistemos modernizavimo kryptys. Ilgalaikiais tyrimais nustatyta, kad Lietuvos švietimo sistemos kaitos laikotarpiu (1989-2004) mokinių tėvų (globėjų) ir mokyklos sąveika nebuvo kokybiška ir iš esmės neturėjo įtakos ugdymo proceso kaitai; minimu laikotarpiu mokinių tėvai nesijautė esą mokyklos bendruomenės dalimi - jie su pedagogais dažniausiai bendravo tik per susirinkimus (56 proc.); mokinių motinos su mokykla bendrauja nuosekliau ir glaudžiau negu mokinių tėvai.lit
dc.description.abstractPar¬ents miss the initiatives of educators and the efforts 10 improve school-family relationship and collaboration.eng
dc.format.extentp. 174-180
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyC.E.E.O.L
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttp://www.vpu.lt/pedagogika/PDF/2006/83/grinceviciene.pdf
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6114548/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6114548/datastreams/ATTACHMENT_6114553/content
dc.titleMokinių tėvų požiūris į mokyklą ir ugdymo procesą
dc.title.alternativeThe parent's view of school and educational process
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references14
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Lietuvos edukologijos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.contributor.facultyElektronikos fakultetas / Faculty of Electronics
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltUgdymo procesas
dc.subject.ltMotyvacija
dc.subject.ltMokinių tėvai
dc.subject.ltMokyklos bendruomenė
dc.subject.ltPožiūris
dc.subject.ltNuostata
dc.subject.ltMokykla
dc.subject.ltMokytojas
dc.subject.ltSąveika
dc.subject.enEducational process
dc.subject.enView
dc.subject.enMotivation
dc.subject.enStudents parents
dc.subject.enSchool community
dc.subject.enTeacher
dc.subject.enInteraction
dcterms.sourcetitlePedagogika
dc.description.issueNr. 83
dc.publisher.nameVPU leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVGT02-000013665
dc.identifier.doiELB01-000005457
dc.identifier.doiLT-eLABa-0001:J.04~2006~ISSN_1392-0340.N_83.PG_174-180
dc.identifier.doiVPU02-000003973
dc.identifier.elaba6114548


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą