dc.contributor.author | Sklizmantaitė, Rasa | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:24:16Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:24:16Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 1822-430X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000013811 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/149699 | |
dc.description.abstract | Beim Unterrichten einer Fremdsprache ist es wichtig, Methoden des Fremdsprachenunterrichts zu kennen, um eine Methode des Unterrichts nach dem Niveau und Bedürfnissen der entsprechenden Gruppe optimal zu wählen. Im Artikel wird der Überblick des Fremdsprachenunterrichts im Hinblick auf historische Entwicklung dargeboten sowie die Hauptmerkmale einiger Methoden des Fremdsprachenunterrichts aufgezählt. | eng |
dc.description.abstract | Dėstant užsienio kalbą, svarbu išmanyti užsienio kalbos mokymo metodus, siekiant parinkti optimalų dėstymo metodą pagal tam tikros grupės lygį ir poreikius. Straipsnyje pateikiama užsienio kalbos mokymo metodų apžvalga istoriniu požiūriu bei supažindinama su pagrindiniais kai kurių užsienio kalbos mokymo metodų bruožais. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 83-86 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | ger | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/coactivity.2006.48 | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6114577/datastreams/MAIN/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6114577/datastreams/ATTACHMENT_6114582/content | |
dc.title | Methoden des Fremdsprachenunterrichts | |
dc.title.alternative | Užsienio kalbos mokymo metodai | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dcterms.references | 4 | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.lt | Užsienio kalbos dėstymo metodas | |
dc.subject.lt | Gramatikos-vertimo metodas | |
dc.subject.lt | Tiesioginis (natūralusis) metodas | |
dc.subject.lt | Pradinė kalba | |
dc.subject.lt | Tikslinė kalba | |
dc.subject.lt | Audiovizualinis (audiolingvalinis) metodas | |
dc.subject.lt | Kalbiniai pratimai | |
dc.subject.lt | Komunikacinis elementas | |
dc.subject.lt | Pažintinis elementas | |
dc.subject.lt | Tarpkultūrinis elementas | |
dc.subject.lt | Komunikacinis kontekstas | |
dc.subject.lt | Kalbos perteikimas | |
dc.subject.en | Language and languages | |
dcterms.sourcetitle | Santalka | |
dc.description.issue | nr. 4 | |
dc.description.volume | T. 14 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | VGT02-000013811 | |
dc.identifier.doi | ELB01-000004213 | |
dc.identifier.doi | LT-eLABa-0001:J.04~2006~ISSN_1822-430X.V_14.N_4.PG_83-86 | |
dc.identifier.doi | 10.3846/coactivity.2006.48 | |
dc.identifier.elaba | 6114577 | |