Show simple item record

dc.contributor.authorSuchanova, Jelena
dc.contributor.authorŠliogerienė, Jolita
dc.date.accessioned2023-09-18T20:28:17Z
dc.date.available2023-09-18T20:28:17Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VDU02-000002557
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/149964
dc.description.abstractPateikiama metakognicijos, jos sudedamųjų dalių diskriptyvinė apžvalga. Autorės išsamiai supažindina skaitytojus su ekstensyviu tyrimu, atliktu VGTU, pateikia išsamią statistinę gautų duomenų analizę. Statistiškai įrodoma pagrindinė tyrimo prielaida – studentai, valdantys savo mokymosi procese metakognityvinę taktiką ir strategiją, paprastai pasiekia geresnių rezultatų. Viena iš daromų išvadų yra ta, kad dabartiniai poreikiai (socialiniai, kultūriniai, visuomenės technologiniai pokyčiai) reikalauja ne trumpalaikių užsienio kalbos žinių, o lankstumo ir aukštesniojo mąstymo mokėjimų, o tai ir yra metakognicija.lit
dc.description.abstractThe article deals with some of the results of the extensive research carried out at VGTU. The authors give the overview of the concept of metacognition, its constituent parts, as well as suggest the detailed analysis of the processed data. The main research hypothesis that students mastered their metacognitive strategy and tactics in the learning process usually achieve better results is proved statistically. One of the conclusions made is that current needs (social, cultural, technological changes in the society) towards foreign language learning do not require short-term knowledge. Rather they require flexibility and higher order thinking skills which are a part of metacognition.eng
dc.format.extentp. 45-53
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.relation.isreferencedbyLituanistika
dc.source.urihttp://www.coactivity.vgtu.lt/upload/filosof_zurn/j_suchanova_sliogeriene_%20filologija_nr2.pdf
dc.source.urihttp://www.cpe.vgtu.lt/index.php/cpe/article/download/coactivity.2006.18/pdf
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6143413/datastreams/ATTACHMENT_6143419/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6143413/datastreams/ATTACHMENT_6143420/content
dc.titleMetakognityvinės taktikos ir strategijos įtaka užsienio kalbos mokymosi rezultatams
dc.title.alternativeThe influence of metacognitive strategy and tactics on the result of foreign (FL) language learning
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVytauto Didžiojo universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVytauto Didžiojo universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltMetakognicija
dc.subject.ltMetakognityviniai mokėjimai
dc.subject.ltMetakognityvinė taktika ir strategija
dc.subject.ltAutonomija
dc.subject.enMetacognition
dc.subject.enMetacognitive skills
dc.subject.enAutonomous language learning
dc.subject.enMetacognitive strategy and tactics
dcterms.sourcetitleSantalka: filologija, edukologija = Coactivity: phylology, educology
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 14
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVDU02-000002557
dc.identifier.doiELB01-000002513
dc.identifier.doiLT-eLABa-0001:J.04~2006~ISSN_1822-430X.V_14.N_2.PG_45-53
dc.identifier.doiVGT02-000013073
dc.identifier.doiMRU02-000002438
dc.identifier.elaba6143413


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record