Show simple item record

dc.contributor.authorLiebuvienė, Jūratė
dc.contributor.authorČižiūnienė, Kristina
dc.date.accessioned2023-09-18T20:28:44Z
dc.date.available2023-09-18T20:28:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2538-9017
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/150170
dc.description.abstractLietuva, tranzito šalis, turėtų virsti logistikos paslaugų šalimi. Lietuvos transporto linijos, būdamos bendro Europos transporto tinklo dalimi, kartu yra ir natūrali grandis, jungianti NVS šalis ir Aziją su Vakarų Europa. Geografinė padėtis lėmė Lietuvos, kaip tranzito šalies, patrauklumą. Transportas yra labai svarbus šalies ekonomikai ir visuomenei. Judumas turi didelės įtakos vidaus rinkai ir piliečių, besinaudojančių laisve keliauti, gyvenimo kokybei. Transportas suteikia galimybę užtikrinti ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą, todėl atsižvelgiant į mums kylančius naujus uždavinius jis turi būti darnus. Klaipėda – tai trečias pagal dydį Lietuvos miestas, išsidėstęs vakarinėje Lietuvos dalyje. Klaipėda yra svarbus pramonės centras vakarų Lietuvoje. Šiame straipsnyje nagrinėja Klaipėdos apskrities transporto sektoriaus svarba ir indėlis į Lietuvos ekonomiką.lit
dc.description.abstractLithuania, as a transit country, should become a country of logistics services. Lithuanian transport lines, being part of the common European transport network, are also a natural link connecting the CIS countries and Asia with Western Europe. The geographical position made Lithuania as a transit country. Transport is very important for the country's economy and society. Mobility has a major impact on the internal market and the quality of life of citizens enjoying their freedom to travel. Transportation allows for growth of economy and jobs, and in view of the new challenges we face is to be sustainable. Klaipeda is the third largest city in Lithuania located in the western part of Lithuania. Klaipeda is an important industrial center in Western Lithuania. This article will examine the importance of the Klaipėda County transport sector and its contribution to the Lithuanian economy.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 32-41
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttp://ojs.kvk.lt/index.php/DAV/article/view/161/112
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:58347042/datastreams/MAIN/content
dc.titleKlaipėdos regiono transporto sektoriaus potencialo ekonominis vertinimas
dc.title.alternativeEconomic assessment of the potential of the transport sector of Klaipeda region
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionKlaipėdos valstybinė kolegija
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltKlaipėdos apskritis
dc.subject.lttransportas
dc.subject.ltbendrasis vidaus produktas (BVP)
dc.subject.ltkrovinių vežimo apimtys
dc.subject.enKlaipeda county
dc.subject.entransport
dc.subject.engross domestic product (GDP)
dc.subject.encargo transportation volumes
dcterms.sourcetitleDarnios aplinkos vystymas = Sustainable environmental development
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumet.17
dc.publisher.nameKlaipėdos valstybinė kolegija
dc.publisher.cityKlaipėda
dc.identifier.doi1
dc.identifier.elaba58347042


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record