Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorNedvecki, Valdemar
dc.contributor.authorSmaliukienė, Rasa
dc.date.accessioned2023-09-18T20:29:30Z
dc.date.available2023-09-18T20:29:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/150362
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama, kaip spartus technologijų tobulėjimas pakeitė vartotojų patirtis, kokiais būdais privertė reaguoti verslą ir koks susiformavo vartotojų bei verslo tarpusavio ryšys. Teorinė ir istorinė informacija yra papildoma kiekybiniu tyrimu, kurio tikslas – įvertinti, kokią įtaką verslui turi minėti pokyčiai. Tyrimui panaudoti TOPSIS ir EDAS vertinimo metodai, kurie parodo, kad ne tik geri finansiniai rodikliai, bet ir vartotojų įsitraukimas į socialinę mediją lemia verslo sėkmę. Tyrimo rezultatai rodo, kad dažnai daroma prielaida, jog įmonė, turinti didžiausią apyvartą, yra gerai žinoma ir efektyviausiai pasiekia žinomumą, nėra teisinga. Įvertinus keturias daugiašales korporacijas nustatyta, kad socialinė medija, o ne apyvarta ar išlaidos reklamai yra lemiamas korporacijos žinomumo veiksnys. Šiais rezultatais gali būti remiamasi planuojant verslo investicijas į technologijas ir įvairias rinkodaros kampanijas.lit
dc.description.abstractIn the following article “Smart Technologies and Social Media in Business” is examined how rapid growth of everyday technologies during 21st century has changed user experiences, how business was forced to react and how would we could describe relationship of business and user nowadays. Theoretical and historical information is expanded with quantitative research with the purpose to look how previously mentioned changes influenced business. In these researches are used TOPSIS and EDAS method of evaluation, which showed that not only good financial indicators, but user engagement creates a successful environment for business. The results show that it is often assumed incorectly that the company with the highest turnover is well known and most effecient in creating corporate awareness. While assesing four multinational corporations we found that social media, rather than sales or advertising spend, was a decisive factor in corporate awareness. These results can be used as a basis for planning business investment in technology and marketing campaigns.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-7
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.source.urihttps://journals.vgtu.lt/index.php/MLA/article/view/12430/10019
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2020.12430
dc.titleIšmaniosios technologijos ir socialinė medija versle
dc.title.alternativeSmart technologies and social media in business
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references18
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.lttechnologijos
dc.subject.ltsocialinė medija
dc.subject.ltžinomumas
dc.subject.ltvartotojai
dc.subject.ltįsitraukimas
dc.subject.ltbendruomenė
dc.subject.ltsekėjų skaičius
dc.subject.ltfinansiniai rodikliai
dc.subject.entechnologies
dc.subject.ensocial media
dc.subject.enknowledge
dc.subject.enusers
dc.subject.enengagement
dc.subject.encommunity
dc.subject.ennumber of followers
dc.subject.enfinancial indicators
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba = Science – Future of Lithuania. Economics and management
dc.description.volumevol. 12
dc.publisher.nameVGTU leidykla Technika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2020.12430
dc.identifier.elaba64399881


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą