Show simple item record

dc.contributor.authorVyšedvorskytė, Miglė
dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.date.accessioned2023-09-18T20:29:48Z
dc.date.available2023-09-18T20:29:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/150415
dc.description.abstractIntensyvi konkurencija mobiliojo ryšio paslaugų rinkoje skatina šių paslaugų teikėjus imtis priemonių vartotojų lojalumui kurti, išlaikyti ir stiprinti. Tokioje koncentruotoje rinkoje paslaugų teikėjams tampa svarbu identifikuoti ir stiprinti vartotojų lojalumą lemiančius veiksnius, jų raišką, kadangi esamiems vartotojams išlaikyti reikia žymiai mažiau pastangų, finansinių, žmogiškųjų, laiko išteklių nei naujiems pritraukti. Straipsnyje pristatomi vartotojų lojalumo veiksnių tyrimo rezultatai Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių (UAB „Bitė Lietuva“, UAB „Tele2“, UAB „Telia“) atveju. Siekta rasti atsakymą į tokį probleminį klausimą: kokie veiksniai daro įtaką mobiliojo ryšio operatorių paslaugų vartotojų lojalumui ir kaip šiuos veiksnius būtų galima įvertinti? Siekiant atsakyti į šį probleminį klausimą, pirmiausia teoriniu aspektu išanalizuoti paslaugų vartotojų lojalumą lemiantys veiksniai. Atliktas ir ekspertinis tyrimas, pasitelkiant daugiakriterius metodus. Šio tyrimo rezultatai sudarė prielaidas identifikuoti veiksnius, turinčius didžiausią įtaką mobiliojo ryšio operatorių paslaugų vartotojų lojalumui Lietuvoje. Ateityje tyrimas gali būti tęsiamas platesniu mastu, įtraukiant daugiau telekomunikacijos sektoriaus bendrovių, pasirenkant platesnėms tyrimo imtims tinkamus tyrimo metodus ir formuluojant vartotojų lojalumo stiprinimo sprendimus, taikytinus išimtinai nagrinėjamo sektoriaus organizacijoms.lit
dc.description.abstractIntense competition in the mobile services market encourages these service providers to take measures to create, maintain and enhance consumer loyalty. In such a concentrated market, it becomes important for service providers to identify and enhance the factors determining customer loyalty and their expression, whereas maintaining existing users requires significantly less effort and financial, human and time resources than attracting new ones. This article deals with a case study of Lithuania’s mobile operators: UAB “Bitė Lietuva”, UAB “Tele2”, UAB “Telia” in the context of consumer loyalty. The paper raises the question of what factors influence mobile phone user loyalty and how these factors can be evaluated. The article presents theoretical analysis of factors determining consumer loyalty in the service sector. An expert evaluation and multi-criteria study reveals which loyalty factors have the strongest influence on customers of mobile operators when choosing a particular service provider in Lithuania. The relevance of this article has potential for a practical study of consumer loyalty factors in the future. In the future, the research may be continued on a larger scale, involving more companies in the telecommunications sector, choosing research methods that are suitable for a broader sample of research and formulating consumer loyalty enhancement solutions applicable exclusively to organizations in the industry.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-10
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://journals.vgtu.lt/index.php/MLA/article/view/12448/10022
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2020.12448
dc.titleMobiliojo ryšio operatorių paslaugų vartotojų lojalumą lemiantys veiksniai
dc.title.alternativeFactors affecting customer loyalty for mobile service providers
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references55
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV01 - Šiuolaikinių organizacijų plėtros vadyba / Management of Contemporary Organizations Development
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltpaslauga
dc.subject.ltvartotojas
dc.subject.ltvartotojų lojalumas
dc.subject.ltlojalumo veiksniai
dc.subject.ltpaslaugų kokybė
dc.subject.ltvartotojo pasitenkinimas
dc.subject.ltteigiamas įvaizdis
dc.subject.ltpridėtinė vertė
dc.subject.ltmobiliojo ryšio paslaugos
dc.subject.enservice consumer
dc.subject.enloyalty
dc.subject.enloyalty factors
dc.subject.enquality of service
dc.subject.enconsumer satisfaction
dc.subject.enpositive image value
dc.subject.enadded value
dc.subject.enmobile communication services
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba = Science – Future of Lithuania. Economics and management
dc.description.volumevol. 12
dc.publisher.nameVGTU leidykla Technika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2020.12448
dc.identifier.elaba64374890


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record