Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorZabielaitė-Skirmantė, Miglė
dc.contributor.authorBurinskienė, Marija
dc.date.accessioned2023-09-18T20:33:51Z
dc.date.available2023-09-18T20:33:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/150811
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos avaringiausių Vilniaus miesto gatvių sankryžos, kurios priskiriamos juodosioms dėmėms, bei pateikiami pasiūlymai, kaip jas pertvarkyti. Siekiant nustatyti avaringiausias gatves analizuojama įskaitinių eismo įvykių statistika. Pavojingos sankryžos nustatomos juodųjų dėmių metodika. Analizuojami avaringiausių gatvių techniniai parametrai, pėsčiųjų ir dviratininkų elgesys sankryžose. Išanalizavus veiksnius, lemiančius avaringumą, siūlomi sprendiniai, padėsiantys sumažinti eismo įvykių, kurių metu nukenčia pėstieji ir dviratininkai, skaičių.lit
dc.description.abstractThe article examines the intersections of the most accidental streets of Vilnius, which are classified as black spots, and provides suggestions on how to rearrange them. The statistics of traffic accidents are analyzed to identify the most accident-prone streets. Dangerous intersections are identified by the black spot methodology. The technical parameters of the most accident-prone streets, the behavior of pedestrians and cyclists at intersections are analyzed. After analyzing the factors that determine the accident, solutions are proposed to help reduce the number of accidents involving pedestrians and cyclists.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-5
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://journals.vgtu.lt/index.php/MLA/article/view/13065
dc.titlePėsčiųjų ir dviratininkų saugumo analizė avaringiausiose Vilniaus miesto gatvėse
dc.title.alternativeAnalysis of pedestrian and bicycle safety on the most accidental streets in Vilnius city
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsThis is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author and source are credited
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references7
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsSD0303 - Architektūra ir urbanistinė aplinka / Architecture and Built Environment
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltinžinerinės eismo saugumo priemonės
dc.subject.ltįskaitiniai eismo įvykiai
dc.subject.ltjuodosios dėmės
dc.subject.ltpėsčiųjų ir dviratininkų saugumas
dc.subject.enengineering road safety measures
dc.subject.encreditworthy accidents
dc.subject.enblack spots
dc.subject.enpedestrian and cyclist safety
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Aplinkos inžinerija = Science – Future of Lithuania. Environmental engineering
dc.description.volumevol. 12
dc.publisher.nameVGTU Press
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2020.13065
dc.identifier.elaba69917634


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą