dc.contributor.author | Mitkus, Tomas | |
dc.contributor.author | Nedzinskaitė-Mitkė, Vaida | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:34:43Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:34:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 9786094762468 | |
dc.identifier.isbn | 9786094762475 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151028 | |
dc.description.abstract | Šiame vadovėlyje pateikiama pagrindinė informacija apie animacijos kūrybą, gamybą bei animacinių projektų valdymą. Pirmame skyriuje skaitytojas supažindinamas su pagrindinėmis animacijos koncepcijomis bei terminais, taip pat pateikiama glausta animacijos industrijos istorinė raida bei pristatomos svarbiausios industrijos tyrimų įžvalgos ir prognozės. Antrame skyriuje skaitytojas supažindinamas su svarbiausia animacijos gamybos teorija bei praktika, pagrindinis dėmesys skiriamas globalioje animacijos industrijoje nusistovėjusiai didžiulių animacijos projektų valdymo praktikai. Trečiame skyriuje pristatomi pagrindiniai animacijos meno kūrybos aspektai, pagrindinės animacijos specialybės bei jų darbo specifika. Vadovėlis skirtas pirmiausia animacijos studentams, tačiau turėtų būti įdomus ir kitų kūrybinių industrijų segmentų, kuriuose animacija yra svarbi galutinio kūrybinio produkto dalis, atstovams – kompiuterinių vaizdo žaidimų, specialiųjų vaizdo efektų, kino ir kt. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 212 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.source.uri | https://www.ebooks.vgtu.lt/product/animacijos-pagrindai | |
dc.title | Animacijos pagrindai | |
dc.type | Vadovėlis / Textbook | |
dcterms.references | 110 | |
dc.type.pubtype | K2a - Vadovėlis / Textbook | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.subject.researchfield | S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information | |
dc.subject.researchfield | C 002 - Teatras ir kinas / Theater and film | |
dc.subject.researchfield | N 009 - Informatika / Computer science | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | EV05 - Kūrybinės industrijos skaitmeninės visuomenės plėtrai / Creative industries for digital society development | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | animacija | |
dc.subject.lt | animacijos industrijos raida | |
dc.subject.lt | animacijos projektai | |
dc.subject.lt | animacijos menas | |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.20334/2020-038-S | |
dc.identifier.elaba | 75204472 | |