dc.contributor.author | Mikonis, Dariuš | |
dc.contributor.author | Prokopovič, Margarita | |
dc.contributor.author | Matijošius, Jonas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:35:18Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:35:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151122 | |
dc.description.abstract | Šiame darbe buvo atliekama vandenilinių technologijų apžvalga, bei jų taikymas panaudojant kuro elementus. Vandenilis yra labiausiai paplitęs pasaulyje cheminis elementas, todėl vertas rimtai svarstyti jo racionalų panaudojimo būdą, kaip energijos šaltinį. Vandenilį transporte galima panaudoti dvejopai: pirmas būdas yra tradiciniame vidaus degimo variklyje tik vietoj benzino naudoti vandenilį arba benzino ir vandenilio dujų mišinį. Vandenilio dujos yra labai sprogios ir gerai sudegančios dujos, kurios kartu su benzino mišiniu padidina variklio efektyvumą. Kitas būdas yra naudoti kuro celes arba kuro elementus (KE) (angl. fuel cells), kurių pagalba yra sukuriama elektros energiją. | lit |
dc.description.abstract | An overview of hydrogen technologies and their application using fuel cells was performed in the work. Hydrogen is the most abundant chemical elementin the world, so it is worth seriously considering its rational use as an energy source. Hydrogen can be used in transport in two ways: the first way is to use hydrogen instead of petrol or a mixture of petrol and hydrogen gas in a conventional internal combustion engine. Hydrogen gas is a highly explosive and highly flammable gas that, together with a gasoline blend, increases engine efficiency. Another way is to use fuel cells or fuel cells (KE) to generate electricity. | eng |
dc.format.extent | p. 93-100 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | http://www.ktk.lt/assets/Uploads/Zurnalas-2020-1-papildytas.pdf | |
dc.title | Vandenilinių technologijų taikymas - kuro celių panaudojimas | |
dc.title.alternative | Application of hydrogen technologies - use of fuel roads | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 12 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.contributor.faculty | Žinių ir technologijų perdavimo centras / Knowledge and Technology Transfer Centre | |
dc.contributor.faculty | Mechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics | |
dc.contributor.department | Mechanikos mokslo institutas / Institute of Mechanical Science | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.studydirection | E12 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | TD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | vandenilis | |
dc.subject.lt | kuro elementai | |
dc.subject.lt | automobilis | |
dc.subject.en | hydrogen | |
dc.subject.en | fuel cells | |
dc.subject.en | car | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.issue | Nr. 1 | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 79451513 | |