dc.contributor.author | Mikonis, Dariuš | |
dc.contributor.author | Zautra, Rytis | |
dc.contributor.author | Matijošius, Jonas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:35:18Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:35:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151123 | |
dc.description.abstract | Šiame darbe buvo atlikta automobilių kėbulams naudojamų medžiagų apžvalga. Buvo atsižvelgta į komponentų pasirinkimo kriterijus. Automobilių kėbulų medžiagos turėtų būti: lengvos, ekonomiškai veiksmingos, saugios bei perdirbamos. Tinkamas medžiagos parinkimas užtikrina ne tik atskiros detalės, bet ir viso mechanizmo darbingumą, patikimumą, ilgaamžiškumą, taip pat yra svarbus ekonomiškai. Kuo ilgiau detalė išlieka darbinga, tuo mažesnė jos gamybai sunaudotų išlaidų dalis tenka atlikto darbo vienetui. Daugiausiai naudojamos kėbulų medžiagos yra: plienas, sustiprintas plienas, magnis, aliuminis bei anglies ir stiklo pluošto mišiniai. | lit |
dc.description.abstract | An overview of the materials used in carbodies was made in the work. Component selection criteria were taken into account. Car body materials shouldbe: lightweight, cost-effective, safe and recyclable. Proper selection of material ensures not only the workability, reliability, durability of the individual part, but also the whole mechanism, it is also important economically. The longer a part remainsworkable, the lower the share of the cost ofits production per unit of work performed. The most commonly used body materials are: steel, reinforced steel, magnesium, aluminum and mixtures of carbon and fiberglass | eng |
dc.format.extent | p. 101-106 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | http://www.ktk.lt/assets/Uploads/Zurnalas-2020-1-papildytas.pdf | |
dc.title | Automobilių kėbulams naudojamų medžiagų apžvalga | |
dc.title.alternative | Overview of materials used in car bodies | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 20 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Alytaus kolegija | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.contributor.faculty | Mechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics | |
dc.contributor.department | Mechanikos mokslo institutas / Institute of Mechanical Science | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.studydirection | E12 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | TD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | automobilis | |
dc.subject.lt | kėbulas | |
dc.subject.lt | medžiagos | |
dc.subject.en | car | |
dc.subject.en | body | |
dc.subject.en | materials | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.issue | Nr. 1 | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 79452261 | |