Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorEsmaeili, Ahmad
dc.contributor.authorKahnali, Reza Ahmadi
dc.contributor.authorRostamzadeh, Reza
dc.contributor.authorZavadskas, Edmundas Kazimieras
dc.contributor.authorSepahvand, Akbar
dc.date.accessioned2023-09-18T20:37:45Z
dc.date.available2023-09-18T20:37:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1648-4460
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030193
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151464
dc.description.abstractDue to perpetual novelty in technology and change, increasing consumption of oil products and also a tendency toward privatization in Iran, it seems necessary to formulate a strategic plan for the oil industry. This research takes a quantitative approach to analytically determine the best strategies for the given industry. In order to respond accurately to the needs of organization, key stakeholders of an oil refining company was identified through the use of the Freeman's model. After developing a SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats) matrix, the critical factors were determined, according to which the effective practical strategies were identified. Based on the literature review, the main criteria for the strategy prioritization were extracted. Then, utilizing a fuzzy analytic hierarchy process (AHP), the importance weights of the strategies were obtained regarding to above mentioned criteria. Finally, the priority ranks of selected strategies were defined by the use of technique for order performance by similarity to ideal solution (TOPSIS) under fuzzy environment. The results shows that the organizational restructuring and implementation of change management through re-engineering ranks in the first place.eng
dc.description.abstractDėl nuolatinių technologinių naujovių ir pokyčių, didėjančio naftos produktų suvartojimo ir privatizavimo tendencijos Irane buvo būtina sudaryti strateginį naftos pramonės planą. Šiame tyrime buvo taikyta kiekybinė analizė siekiant nustatyti geriausias strategijas naftos industrijoje. Norint patenkinti organizacijos poreikius, pagrindinės suinteresuotos šalys naftos perdirbimo įmonėje buvo nustatomos pasitelkus Freemano modelį. Išvysčius SSGG (stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių) matricą, buvo apibrėžti svarbiausi veiksniai, pagal kuriuos nustatytos veiksmingos praktinės strategijos. Remiantis atlikta literatūros apžvalga, buvo nustatytas strategijų išdėstymas pagal svarbą. Pasitelkus apytikslės analitinės hierarchijos procesą (AHP), strategijų svarba buvo nustatyta pagal minėtą kriterijų. Galiausiai taikant artumo idealiajam taškui (TOPSIS) metodą neapibrėžtoje aplinkoje buvo apibrėžta pasirinktų strategijų išdėstymo tvarka. Gauti rezultatai parodė, kad organizacinė restruktūrizacija ir permainų valdymo įgyvendinimas, pertvarkant prioritetus, yra pirmoje vietoje.lit
dc.format.extentp. 602-627
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbySocial Sciences Citation Index (Web of Science)
dc.source.urihttp://www.transformations.khf.vu.lt/33c/article/thef
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleThe formulation of organizational strategies through integration of freeman model, SWOT, and fuzzy MCDM methods: a case study of oil industry
dc.title.alternativeOrganizacinių strategijų formulavimas integruojant freemano modelį, SSGG ir neryškiųjų aibių MCDM metodus – naftos pramonės atvejo tyrimas
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references56
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionAllameh Tabataba'i University
dc.contributor.institutionHormozgan University
dc.contributor.institutionslamic Azad University of Urmia
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.subject.ltStrategijų formulavimas
dc.subject.ltSSGG
dc.subject.ltNeryškiosios aibės
dc.subject.ltMCDM
dc.subject.ltFAHP
dc.subject.ltNaftos pramonė
dc.subject.enStrategy formulation
dc.subject.enSWOT
dc.subject.enFuzzy sets
dc.subject.enMCDM
dc.subject.enFAHP
dc.subject.enOil industry
dcterms.sourcetitleTransformations in business & economics
dc.description.issueno. 3C (33C)
dc.description.volumeVol. 13
dc.publisher.nameVU leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000348334200018
dc.identifier.elaba8299439


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą