Show simple item record

dc.contributor.authorKačerauskas, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:38:03Z
dc.date.available2023-09-18T20:38:03Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0868-7692
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030201
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151501
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama universiteto idėja iš kūrybinės komunikacijos perspektyvos. Plėtojamos šios tezės: iš pradžių universiteto idėja paradoksaliai apėmė tiek orientaciją į skirtingus dvasinius regionus, sujungtus į vieną mokslo lauką, tiek mokslo visumos padalijimą į atskiras dalis su savita komunikacija; apšvietos nuostatos vedė prie mokslinės komunikacijos ankstesnės bazės panaikinimo; universitetas tampa kūrybinės komunikacijos tarp formuotino individo ir sukurtinos visuomenės mazgu; mokslinės komunikacijos, kylančios iš filosofija paremtos hierarchinės žinijos struktūros, erozija suponuoja tai, kad nebėra nei universalios mokslinės tiesos, nei normalaus mokslinio kelio; kuo pliuralistiškesni komunikaciniai kanalai moksluose, tuo aršesnė kova dėl normalumo ir universalumo, į kuriuos pretenduoja besivaržantys universitetai.lit
dc.description.abstractThe article deals with the idea of the university from the perspective of creative communication. The theses developed are: (1) the idea of university covers both the orientation to different spiritual regions united into one scientific field and the division of scientific body into separated parts with special ways of communication; (2) the attitudes of enlightenment that led to the removal of a previous base; (3) university as a knot of creative communication between an individual to be formatted and the society to be created; (4) the erosion of scientific communication following the loss of a hierarchical structure of knowledge and the resulting lack of universal scientific truth and of normal scientific method; (5) the more pluralistic communication channels in the sciences and the fight for normality and universality among competitive universities.eng
dc.format.extentp. 6-15
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyThe Philosopher's Index
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyArts & Humanities Citation Index (Web of Science)
dc.source.urihttp://litlogos.eu/L82/Logos_82_006_015_Kacerauskas.pdf
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleUniversiteto idėja ir kūrybinė komunikacija
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references48
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 001 - Filosofija / Philosophy
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltKūrybinė komunikacija
dc.subject.ltUniversiteto idėja
dc.subject.ltMokslo regionai
dc.subject.ltSocialinis tapatumas
dc.subject.enCreative communication
dc.subject.enIdea of university
dc.subject.enScientific regions
dc.subject.enSocial identity
dcterms.sourcetitleLogos
dc.description.issueNr. 82
dc.publisher.nameLogos
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba8366745


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record