Show simple item record

dc.contributor.authorPetrulionienė, Vida
dc.contributor.authorValantinaitė, Ilona
dc.date.accessioned2023-09-18T20:39:23Z
dc.date.available2023-09-18T20:39:23Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1392-0340
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030300
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151641
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojama nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių neverbalinio kūrybinio originalumo raiška technologijų pamokose. Technologinį ugdymą sudaro keturios sritys: tekstilė, mityba, konstrukcinės medžiagos ir elektronika. Straipsnio autoriai organizuoja ir įgyvendina pedagoginį projektą: pasitelkę informacines technologijas ugdymo procese pagal technologinio ugdymo sritis taiko vizualinius metodus kūrybingumui skatinti. Pedagoginio projekto pradžioje ir pabaigoje atliekami diagnostiniai tyrimo pjūviai. Lyginant minėtų pjūvių duomenis gaunamas pokytis, parodantis vizualinių metodų taikymo ugdymo procese poveikį nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių neverbalinio kūrybinio originalumo raiškai technologijų pamokose. Informantų neverbalinis kūrybinis originalumas matuojamas pagal straipsnio autorių išsiskirtus septynis kūrybinio originalumo raiškos vertinimo kriterijus.lit
dc.description.abstractThis article analyzes the slight intellectual disability students‘ creative originality expression in technology lessons. Technological development consists of four areas: textiles, nutrition, construction materials and electronics. The authors organize and implement educational experiment: with the help of information technology in the educational process by technological development areas using visual creativity stimulation techniques. At the beginning and end of the educational experiment conduced diagnostic test sections. Comparing the data obtained by the above-mentioned sections change, showing the visual methods in the educational process of slight intellectual disability students‘ creative expression of originality technology lessons. Informants creative originality is measured by the article’s authors selected seven creative originality of expression evaluation criteria.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 168-184
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.source.urihttp://pedagogika.leu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/185/175
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleNežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių kūrybinio originalumo neverbalinės raiškos pokyčiai technologijų pamokose
dc.title.alternativeSlight intellectual disability students’ creative originality of expression changes in technology lessons
dc.typeStraipsnis Scopus DB / Article in Scopus DB
dcterms.references34
dc.type.pubtypeS2 - Straipsnis Scopus DB / Scopus DB article
dc.contributor.institutionPrienų „Revuonos“ pagrindinė mokykla
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltKūrybingumas
dc.subject.ltNeverbalinis kūrybingumas
dc.subject.ltKūrybinis originalumas
dc.subject.ltTechnologinis ugdymas
dc.subject.enCreativity
dc.subject.enNon-verbal creativity
dc.subject.enTechnological education
dcterms.sourcetitlePedagogika : mokslo darbai = Pedagogy : research papers
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeT. 117
dc.publisher.nameLietuvos edukologijos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15823/p.2015.076
dc.identifier.elaba8624837


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record