dc.contributor.author | Petrulionienė, Vida | |
dc.contributor.author | Valantinaitė, Ilona | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:39:23Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:39:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 1392-0340 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000030300 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151641 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje analizuojama nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių neverbalinio kūrybinio originalumo raiška technologijų pamokose. Technologinį ugdymą sudaro keturios sritys: tekstilė, mityba, konstrukcinės medžiagos ir elektronika. Straipsnio autoriai organizuoja ir įgyvendina pedagoginį projektą: pasitelkę informacines technologijas ugdymo procese pagal technologinio ugdymo sritis taiko vizualinius metodus kūrybingumui skatinti. Pedagoginio projekto pradžioje ir pabaigoje atliekami diagnostiniai tyrimo pjūviai. Lyginant minėtų pjūvių duomenis gaunamas pokytis, parodantis vizualinių metodų taikymo ugdymo procese poveikį nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių neverbalinio kūrybinio originalumo raiškai technologijų pamokose. Informantų neverbalinis kūrybinis originalumas matuojamas pagal straipsnio autorių išsiskirtus septynis kūrybinio originalumo raiškos vertinimo kriterijus. | lit |
dc.description.abstract | This article analyzes the slight intellectual disability students‘ creative originality expression in technology lessons. Technological development consists of four areas: textiles, nutrition, construction materials and electronics. The authors organize and implement educational experiment: with the help of information technology in the educational process by technological development areas using visual creativity stimulation techniques. At the beginning and end of the educational experiment conduced diagnostic test sections. Comparing the data obtained by the above-mentioned sections change, showing the visual methods in the educational process of slight intellectual disability students‘ creative expression of originality technology lessons. Informants creative originality is measured by the article’s authors selected seven creative originality of expression evaluation criteria. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 168-184 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | CEEOL – Central and Eastern European Online Library | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.relation.isreferencedby | Scopus | |
dc.source.uri | http://pedagogika.leu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/185/175 | |
dc.subject | VE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development | |
dc.title | Nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių kūrybinio originalumo neverbalinės raiškos pokyčiai technologijų pamokose | |
dc.title.alternative | Slight intellectual disability students’ creative originality of expression changes in technology lessons | |
dc.type | Straipsnis Scopus DB / Article in Scopus DB | |
dcterms.references | 34 | |
dc.type.pubtype | S2 - Straipsnis Scopus DB / Scopus DB article | |
dc.contributor.institution | Prienų „Revuonos“ pagrindinė mokykla | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | Kūrybingumas | |
dc.subject.lt | Neverbalinis kūrybingumas | |
dc.subject.lt | Kūrybinis originalumas | |
dc.subject.lt | Technologinis ugdymas | |
dc.subject.en | Creativity | |
dc.subject.en | Non-verbal creativity | |
dc.subject.en | Technological education | |
dcterms.sourcetitle | Pedagogika : mokslo darbai = Pedagogy : research papers | |
dc.description.issue | Nr. 1 | |
dc.description.volume | T. 117 | |
dc.publisher.name | Lietuvos edukologijos universitetas | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.15823/p.2015.076 | |
dc.identifier.elaba | 8624837 | |