dc.contributor.author | Jakaitis, Jonas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:42:41Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:42:41Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 2351-714X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000030470 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151818 | |
dc.description.abstract | Miestų erdvinio formavimo ir daiktinės aplinkos dizaino projektavimo problemų ištyrimas yra svarbus nustatant gamtinę, ekonominę, socialinę darną. Miestų erdvių daiktinės aplinkos analizė liudija, kad jei ji komponuojama nesilaikant prigimtine norma grįstų taisyklių, destruktyviai veikia žmonių gyvenimo kokybę. Siekiant daiktų tarpusavio sambūvio harmonijos, siūloma taikyti inovatyvų probleminio mokymo (-si) metodą. Darytina išvada, kad metodas kaip mokymo (-si) priemonė gali būti efektyvus miesto erdvinių struktūrų ir harmoningas daiktinės aplinkos dizaino formavimo įrankis. | lit |
dc.description.abstract | Aiming to achieve environmental, economic and social sustainability, is important to explore the interaction between integrated management of policy issues concerning urban architecture and the development of the design for material environment. Innovative teaching methods are important for achieving coexistence and harmony. The problem-based learning (PBL) method is analysed to understand its peculiarities and applications. The goal is to reveal practical applications of problem-based learning using a variety of concepts for developing urban structures on the macro level and creating a material environment design on the local level. Based on the attitude of the academic community, the problem-based learning method can be an effective and meaningful tool, which would help us develop urban spatial structures and material environment design. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 50-63 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Academic Search Complete | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | DOAJ | |
dc.source.uri | http://dx.doi.org/10.3846/cpe.2015.264 | |
dc.subject | SD01 - Architektūra, urbanistika, kraštovaizdžio architektūra, teritorijų planavimas / Architecture, urban planning, landscape architecture and regional planning | |
dc.title | Probleminis mokymas: daiktinės aplinkos dizaino miesto erdvėse formavimo raidos ypatumai | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 38 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Architektūros fakultetas / Faculty of Architecture | |
dc.subject.researchfield | H 003 - Menotyra / Art studies | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | Probleminio mokymo (-si) metodas | |
dc.subject.lt | Diktinės aplinkos dizainas | |
dc.subject.lt | Kūrybingumą palaikantis įsiterpimas | |
dc.subject.lt | Pasmingos studijos | |
dc.subject.en | Problem-based learning method | |
dc.subject.en | City space | |
dc.subject.en | Material environment design | |
dc.subject.en | Creativity | |
dc.subject.en | Meaningful studies | |
dcterms.sourcetitle | Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology | |
dc.description.issue | Nr. 1 | |
dc.description.volume | Vol. 23 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/cpe.2015.264 | |
dc.identifier.elaba | 8779347 | |