Show simple item record

dc.contributor.authorJakaitis, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:42:41Z
dc.date.available2023-09-18T20:42:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2351-714X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030470
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151818
dc.description.abstractMiestų erdvinio formavimo ir daiktinės aplinkos dizaino projektavimo problemų ištyrimas yra svarbus nustatant gamtinę, ekonominę, socialinę darną. Miestų erdvių daiktinės aplinkos analizė liudija, kad jei ji komponuojama nesilaikant prigimtine norma grįstų taisyklių, destruktyviai veikia žmonių gyvenimo kokybę. Siekiant daiktų tarpusavio sambūvio harmonijos, siūloma taikyti inovatyvų probleminio mokymo (-si) metodą. Darytina išvada, kad metodas kaip mokymo (-si) priemonė gali būti efektyvus miesto erdvinių struktūrų ir harmoningas daiktinės aplinkos dizaino formavimo įrankis.lit
dc.description.abstractAiming to achieve environmental, economic and social sustainability, is important to explore the interaction between integrated management of policy issues concerning urban architecture and the development of the design for material environment. Innovative teaching methods are important for achieving coexistence and harmony. The problem-based learning (PBL) method is analysed to understand its peculiarities and applications. The goal is to reveal practical applications of problem-based learning using a variety of concepts for developing urban structures on the macro level and creating a material environment design on the local level. Based on the attitude of the academic community, the problem-based learning method can be an effective and meaningful tool, which would help us develop urban spatial structures and material environment design.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 50-63
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.source.urihttp://dx.doi.org/10.3846/cpe.2015.264
dc.subjectSD01 - Architektūra, urbanistika, kraštovaizdžio architektūra, teritorijų planavimas / Architecture, urban planning, landscape architecture and regional planning
dc.titleProbleminis mokymas: daiktinės aplinkos dizaino miesto erdvėse formavimo raidos ypatumai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references38
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyArchitektūros fakultetas / Faculty of Architecture
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltProbleminio mokymo (-si) metodas
dc.subject.ltDiktinės aplinkos dizainas
dc.subject.ltKūrybingumą palaikantis įsiterpimas
dc.subject.ltPasmingos studijos
dc.subject.enProblem-based learning method
dc.subject.enCity space
dc.subject.enMaterial environment design
dc.subject.enCreativity
dc.subject.enMeaningful studies
dcterms.sourcetitleSantalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeVol. 23
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpe.2015.264
dc.identifier.elaba8779347


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record