Show simple item record

dc.contributor.authorGrincevičienė, Vilija
dc.contributor.authorSzerlag, Alicja
dc.contributor.authorDziubacka, Krystyna
dc.contributor.authorTargamadzė, Vilija
dc.date.accessioned2023-09-18T20:42:41Z
dc.date.available2023-09-18T20:42:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2351-714X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030471
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151819
dc.description.abstractStraipsnyje atskleidžiamos mokinių tėvų nuostatos apie tai, kur turėtų ugdytis vaikai, turintys nežymių psichinių sutrikimų ir (ar) fizinę negalią. Sugretinus 2002 m. ir 2012 m. atliktų tyrimų duomenis, akivaizdu, kad, kintant ugdymo tikrovei, kito ir mokinių tėvų požiūris į integruotą ugdymą: buvęs vizija įtraukusis ugdymas tapo realybė. Didžioji dalis respondentų pritaria, kad neįgalūs vaikai lankytų bendrojo ugdymo mokyklą. Tiriamojo laikotarpio pradžioje (2002 m.) pusė respondentų teigė, kad vaikai su negalia galėtų mokytis bendrose klasėse, tai – natūralios integracijos modelis. Po dešimties metų pakartotas tyrimas atskleidė, kad mokinių tėvų nuostatos akivaizdžiai pakitę: 52 % respondentų nurodė, kad vaikams su negalia derėtų mokytis bendrojo ugdymo institucijose, bet atskirose klasėse.lit
dc.description.abstractThe article revealed the opinions of the pupils’ parents about where should their children’s peers with minor mental disorders and/or physical disabilities learn and develop. Based uponthe results of studies conducted in 2002 and 2012 it becomes clear that the changes of education reality had impact also to the parents’ of pupils approach to integrated education: former vision of inclusive education became a reality. Respondents agree that their children may attend general education school together with their disabled peers. At the beginning of the year 2002 half of the respondents said that children with disabilities may learn in common classes. This is the model of natural integration. The study repeated after ten years revealed that the opinionsof the parents apparently had changed: 52 percent of respondents indicated that children with disabilities should learn in separate classes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 73-80
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpe.2015.269
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleĮtraukusis ugdymas: mokinių tėvų rūpesčiai ir lūkesčiai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references17
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVroclavo universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltĮtraukusis ugdymas
dc.subject.ltBendrojo ugdymo mokykla
dc.subject.ltVaikai su negalia
dc.subject.ltMokinių tėvai
dc.subject.ltNuostatos
dc.subject.enInclusive education
dc.subject.enGeneral education school
dc.subject.enChildren with disabilities
dc.subject.enOpinons of pupils parents
dcterms.sourcetitleSantalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 23
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpe.2015.269
dc.identifier.elaba8779382


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record