Show simple item record

dc.contributor.authorValivonytė, Ieva Mantė
dc.date.accessioned2023-09-18T20:42:58Z
dc.date.available2023-09-18T20:42:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030591
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151937
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamas mados vaidmuo kūrybinėse industrijose (KI), jos sąvoka ir paplitimas vartotojų visuomenėje. Analizuojama vartojimo kultūros raida ir jos santykis su mada, taip pat mados ir stiliaus terminai, jų reikšmė. Pateikiamos teoretikų įžvalgos ir svarstymai apie vartotojišką visuomenę ir individualumo paieškas madoje. Mados industrijos kuriamos produkcijos vartojimas visuomenės gyvenime pateikiamas kaip įvairialypis ir sudėtingas reiškinys, kuris su tam tikra simboline ir neverbaline kalba komunikuoja apie tam tikras savo reikšmes ir įtaką vartotojui, jų grupėms.lit
dc.description.abstractThe article deals with the concept of creative industries, fashion and its prevalence among consumer society. It analyzes the evolution of consumer culture and its relationship with fashion as well as fashion and style concept of value. The article represents theorist’s insight and reflection on the consumer society and the search for individuality in vogue. Also it reviews the role of fashion in the consumer society as diverse and complex phenomenon, which with the certain character and non-verbal language communicates about some of their values and their impact on the user and groups.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 22-34
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyProQuest Central
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyC.E.E.O.L
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyMLA: International Bibliography
dc.source.urihttp://dx.doi.org/10.3846/cpc.2015.197
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleMados ir asmens individualumo raiška šiuolaikinėje vartotojiškoje visuomenėje
dc.title.alternativeFashion and personal expression of individuality in the comtemporary consumer society
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references32
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 001 - Filosofija / Philosophy
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltIndividualumas
dc.subject.ltKultūra
dc.subject.ltKūrybinės industrijos
dc.subject.ltMada
dc.subject.ltStilius
dc.subject.ltVartotojas
dc.subject.ltVisuomenė
dc.subject.enIndividuality
dc.subject.enCreative industries
dc.subject.enCulture
dc.subject.enFashion
dc.subject.enStyle
dc.subject.enConsumer
dc.subject.enSociety
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumevol. 23
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2015.197
dc.identifier.elaba8819544


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record