Show simple item record

dc.contributor.authorJaškūnienė, Eglė
dc.date.accessioned2023-09-18T20:43:12Z
dc.date.available2023-09-18T20:43:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030590
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151998
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama kūrybinio potencialo reikšmė, formuojant sovietinės ekonomikos ir politikos strategijas. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti Walterio Benjamino Frankfurto filosofijos mokyklos ir britų kultūros studijose plėtotų Vakarų masinės vartojimo kultūros teorijų sąšaukas su sovietinės masinės kultūros studijomis. Tyrime taikomas atvejo analizės metodas, kurio objektu pasirinkta XX a. 7–8-ojo dešimtmečių Lietuvos grafinio dizaino sritis – pakuotės.lit
dc.description.abstractThe article explores the Soviet mechanism of including the creative potentials into formation of economical and ideological policy strategies. Research aims to examine, how mass media and culture theories of Walter Benjamin, Frankfurt school and British Culture studies reflect the situation of mass culture in Soviet system. Case study is based on Lithuanian package design of 1960–1970s.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 13-21
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyProQuest Central
dc.relation.isreferencedbyC.E.E.O.L
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyMLA: International Bibliography
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.title„Kūrybinių industrijų“ strategija sovietmečio lietuvoje: masinio vartojimo produktų pakuotės
dc.title.alternative“Creative industries” strategies in Soviet Lithuania: packages of mass consumption goods
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references12
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltFotografija
dc.subject.ltGrafinis dizainas
dc.subject.ltKomunikacija
dc.subject.ltKūrybinės industrijos
dc.subject.ltPakuotės
dc.subject.ltSovietmetis
dc.subject.ltVizualumas
dc.subject.enPhotography
dc.subject.enGraphic design
dc.subject.enCommunication
dc.subject.enCreative industries
dc.subject.enPackage
dc.subject.enSoviet art
dc.subject.enVisuality
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 23
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2015.185
dc.identifier.elaba8915569


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record