Show simple item record

dc.contributor.authorOvtšarenko, Olga
dc.contributor.authorMakutėnienė, Daiva
dc.contributor.authorSuwal, Sunil
dc.date.accessioned2023-09-18T20:50:50Z
dc.date.available2023-09-18T20:50:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2029-400X
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/152948
dc.description.abstractModern developing technologies require significant changes in the training of engineers and specialists in the construction industry. Given the current situation of physical distancing in the world, a new approach to training specialists is needed, in which the leading role is given to distance and independent learning using high-quality interactive learning materials. Such teaching and learning require new tools, processes and innovative solutions to activate students’ motivation in learning. This article discusses the work on creating the open e-course resource of Basic Engineering Graphics with BIM integration for construction engineering students developed under an Erasmus+ project called “Using virtual technologies in STEM” (VirSTEM). It presents the process of defining the intended learning outcomes of the course through utilization of knowledge, skills and competence matrix. The paper discusses and presents the development and implementation of open educational resources. The key findings of the project emphasize on the works improving the efficiency of teaching technical disciplines, on the integration of modern technological solutions through virtual and augmented reality with traditional teaching and learning methods, and developing of new approaches in educational and methodical work. The paper also provides results of the approach undertaken in the project to develop the educational content as well as preliminary findings through student participation and feedback for the developed educational content.eng
dc.description.abstractŠiuolaikinės besivystančios technologijos reikalauja didelių pokyčių, rengiant statybos pramonės inžinierius ir kitus specialistus. Atsižvelgiant į tai, reikalingas naujas požiūris į specialistų rengimą, kurio metu pagrindinis vaidmuo tenka nuotoliniam ir savarankiškam mokymuisi, naudojant kokybišką interaktyvią mokymosi medžiagą. Toks mokymas ir mokymasis reikalauja naujų įrankių, procesų ir novatoriškų sprendimų, galinčių labiau motyvuoti studentus. Šiame straipsnyje aptariamas atviros prieigos bazinės inžinerinės grafikos kurso, į kurį integruotas BIM, statybos inžinerijos studentams kūrimo procesas. Šis kursas kurtas pagal Erasmus+ projektą „Virtualių technologijų naudojimas STEM“ (VirSTEM). Straipsnyje pateikiamas numatomų studijų rezultatų apibrėžimas, naudojant žinių, įgūdžių ir kompetencijų matricą. Aptariamas ir pristatomas atvirųjų edukacinių išteklių kūrimas ir diegimas. Svarbiausiose projekto išvadose akcentuojami techninių disciplinų mokymo efektyvumo didinimo darbai, šiuolaikinių technologinių sprendimų integravimas per virtualią ir papildytą realybę su tradiciniais mokymo ir mokymosi metodais, naujų požiūrių ugdymas edukaciniame ir metodiniame darbe. Straipsnyje taip pat pateikiami projekte taikomo metodo, skirto ugdymo turiniui plėtoti, rezultatai, taip pat preliminarios išvados, gautos dalyvaujant studentams ir pateikiant grįžtamąjį ryšį apie sukurtą ugdymo turinį.lit
dc.format.extentp. 23-29
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://vtdko.lt/wp-content/uploads/Technologijos_ir_menas_2022_13.pdf
dc.titleApplication of BIM technologies for interactive engineering graphic content
dc.title.alternativeBIM technologijos interaktyviame inžinerinės grafikos turinyje
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionTTK University of Applied Sciences
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionMetropolia University of Applied Sciences, Helsinki
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsIK05 - Virtuali ir pridėtinė realybė / Virtual and augmented reality
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.subject.ltinteraktyvusis mokymasis
dc.subject.ltVR
dc.subject.lte. kursai
dc.subject.ltBIM
dc.subject.ltinžinerinė grafika
dc.subject.eninteractive learning
dc.subject.enVR
dc.subject.ene-course
dc.subject.enBIM, engineering graphics
dcterms.sourcetitleTechnologijos ir menas: tyrimai ir aktualijos = Technology and art: research and topicalities
dc.description.issue[Nr.] 13
dc.publisher.nameVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba151094334


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record