Now showing items 1-3 of 3

    • Baldų gamybos ir pardavimo lyderio nustatymas Utenos regione 

      Drejeris, Rolandas; Staškūnaitė, Aistė (Ekonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2021)
      Straipsnyje nagrinėjama produkto samprata, įsiskverbimo į rinką modelių analizė, skaičiuojamas ekspertų kompetencijos koeficientas, kriterijų reikšmingumas bei nustatomas baldų gamybos ir pardavimo lyderis Utenos regione. ...
    • Informacinių technologijų įmonių pardavimų skatinimo veiksnių tyrimas 

      Grigaitė, Lina; Drejeris, Rolandas (Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)
      Informacinių technologijų įmonių kūrimasis skatina didėjančią konkurenciją šiame sektoriuje. Taigi klientams kyla pagrindinis klausimas, kaip išsirinkti geriausią IT kompaniją, kuri greitai ir kokybiškai atliktų darbą, o ...
    • Oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas 

      Rudokaitė, Sandra; Vilkaitė-Vaitonė, Neringa (Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)
      Interneto technologijų plėtra, augantis socialinių tinklų naudojimas visame pasaulyje keičia žmonių komunikacijos ir dalijimosi informacija įpročius. Atsiradus socialinių tinklų svetainėms, verslai visame pasaulyje ėmė ...