Oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas
View/ Open
Date
2020Author
Rudokaitė, Sandra
Vilkaitė-Vaitonė, Neringa
Metadata
Show full item recordAbstract
Interneto technologijų plėtra, augantis socialinių tinklų naudojimas visame pasaulyje keičia žmonių komunikacijos ir dalijimosi informacija įpročius. Atsiradus socialinių tinklų svetainėms, verslai visame pasaulyje ėmė naudotis šiuo nauju komunikacijos kanalu. Marketingo komunikacijos svarba šiuo metu yra nenuginčijama, ypač tiems verslams, kurių sėkmę rinkoje lemia vartotojų atsiliepimai, pokalbiai, nuorodos. Tokiai rinkai neabejotinai priskiriamos oro linijų bendrovės. Nuolat augantis socialinių tinklų naudojimas marketingo komunikacijai lėmė mokslininkų susidomėjimo šiuo tyrimo objektu didėjimą. Vis daugiau mokslinių tyrimų orientuota į socialinius tinklus, tačiau palyginti nedidelė dalis jų skirta oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose nagrinėjimui. Šiame straipsnyje pristatomi 20 didžiausių Europos oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose rezultatai. Atliktos marketingo komunikacijos turinio analizės rezultatai parodė, kad oro linijų bendrovės aktyviai naudojasi įvairiomis socialinių tinklų platformomis. Nustačius, kad daugiausiai sekėjų oro linijų bendrovės turi populiariausiuose socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Twitter), išryškintas poreikis stiprinti marketingo komunikaciją ir kituose, mažiau populiariuose, tačiau su oro linijų bendrovių specifika derančiuose socialiniuose tinkluose. Development of internet technology and the increasing use of social networks around the world have changed the ways people communicate and exchange information. With the advent of social networking sites, businesses around the world began to use this new communication channel. The importance of marketing communication is now undeniable, especially for those businesses whose market success is driven by consumer feedback, conversations, links. Undoubtedly airlines companies are assigned for this market. Constantly growing use of social networks for marketing communication led to a growing interest of researchers in this subject. More and more research are oriented towards social networks, however a relatively small proportion of them analyse airline marketing communications on social networks. This article presents the results of marketing communications on social networks for the 20 largest European airlines companies. The results of the marketing communication content analysis showed that airlines are actively using various social networking platforms. After finding that airlines have the most followers on the most popular social networks ((Facebook, Instagram, Twitter), highlighted the need to strengthen marketing communication and in others, less popular, but airline specifics compliant social networks.
Issue date (year)
2020Author
Rudokaitė, SandraThe following license files are associated with this item: