Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
Recent Submissions
-
Perdavimo-priėmimo akto reikšmė statybos versle
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Pagal statybos rangos sutartį atliktų darbų rezultato perdavimas ir priėmimas yra galutinis ir vienas iš esminių sutarties vykdymo etapų. Įprastai šiam tikslui surašomas tam tikros formos dokumentas, kurį pasirašo darbus ... -
Nepriklausomo kino kaip paslaugos marketingo ypatybės
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Nagrinėjant nepriklausomo kino marketingo ypatybes aptariamas santykis tarp meno ir verslo, aiškinamasi kokiais aspektais jie vienas kitą papildo ir remia. Taip pat lyginami skirtingų autorių marketingo planavimo etapai ... -
Statybos sektoriaus vaidmuo ir šios kaip Lietuvos ūkio šakos plėtros tyrimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje nagrinėjama šalies ūkio plėtrai ir ekonomikos raidai aktuali statybos sektoriaus nuosmukio problema. Apžvelgiama Lietuvos ūkio ir statybos sektoriaus paskutinių 10-ies metų vystymosi situacija, jos struktūra ... -
Verslo veiklos vertinimo koncepcijų raida ir tendencijos
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Nagrinėjami verslo veiklos vertinimo aspektai bei apžvelgiami pagrindiniai verslo veiklos vertinimo modeliai. Verslo veiklos vertinimo koncepcija ekonomikos transformacijų procese neišvengė pokyčių. Veiklos vertinimo ... -
Vartotojų elgsenos modeliai elektroninėje prekyboje
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Siekdamos suprasti vartotoją, įmonės dažniausiai naudojasi elgsenos modeliais, leidžiančiais suprasti procesą, kuriuo remiasi vartotojai, priimdami sprendimą pirkti. Remiantis mokslinės literatūros analize, straipsnyje ... -
Žinių valdymo procesų vertinimo problematika
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Diskutuoti žinių valdymo klausimais pradėta jau maždaug nuo 1980-ųjų metų pabaigos. Šiuo laikotarpiu žinių valdymas perėjo kelis raidos etapus, pradedant nuo žinių valdymo tapatinimo su informacijos valdymu ir ... -
Elektroninio verslo valdymo sistemų kūrimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Nagrinėjama verslo valdymo sistemos samprata, apžvelgiamos mokslinės literatūros darbuose pateikiamos verslo valdymo sistemos sampratos. Pateikiamos įvairių autorių išskiriamos verslo valdymo sistemų diegimo organizacijo ... -
Organizacinių pokyčių vertinimas diegiant finansų apskaitos informacinę sistemą
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Sėkminga organizacijos plėtra neįsivaizduojama be naujausių informacinių technologijų diegimo. Tad straipsnyje apžvelgta informacinių technologijų įtaka organizacijai, jos valdymo struktūrai. Apžvelgta organizacijos personalo ... -
Įmonės žinių bazės formavimo aspektai
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Siekiant prisitaikyti prie šiuolaikinio verslo sąlygų, būtina vieningai valdyti visus įmonės informacinius procesus, resursus, o pačioje įmonėje bei bendraujant su verslo partneriais neišvengiamai reikia dalintis žiniomis. ... -
CRM programinės įrangos nauda recesiniu laikotarpiu
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra nagrinėjama CRM programinė įranga, kas tai yra, į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis programinę įrangą, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint efektyviai išnaudoti recesiniu laikotarpiu. Straipsnyje ... -
Virusinė rinkodara
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojami virusinės rinkodaros diegimo elementai. Nagrinėjamos pagrindinės virusinės rinkodaros koncepcijos, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint įdiegti tokią strategiją ir kaip ją naudoti efektyviai. ... -
Elektroninis marketingas ir reklama internete
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo ... -
Rinkodara socialiniuose tinklapiuose
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei ... -
Inovacijos ir verslas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, ... -
Nekilnojamojo turto agento profesinės rizikos vertinimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Sparčiai didėjant informacijos srautams, auga darbo intensyvumas. Per vieną darbo valandą nekilnojamojo turto agentui reikia atlikti daug daugiau operacijų nei bet kada anksčiau. Tai didina nekilnojamojo turto agento ... -
Darnaus vystymo(si) esmėvoka
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Diskusijos apie žmonių tarpusavio santykius ir santykius su aplinka gana sudėtingos, daugialypės, tarpdisciplininės bei sunkiai sprendžiamos. Remiantis kibernetikos mokslo atrastu, egzistencinę gyvybės esmę sudarančiu ... -
Ilgalaikių bedarbių karjeros projektavimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Ilgalaikiai bedarbiai – tai pakankamai didelė ir viena iš labiausiai pažeidžiamų gyventojų grupių, kuri ne visada objektyviai suvokia savo padėtį darbo rinkoje. Dažniausiai žemas ilgalaikių bedarbių išsilavinimo lygis, ... -
Kompetencijos vaidmuo priimant inovatyvius sprendimus tarptautinėse organizacijose
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Analizuojamos teorijos ir sąvokos, apibrėžiančios kompetencijos vaidmenį organizacijose. Nagrinėjama problematika – vadovo kompetencijos svarba ir įtaka priimant inovatyvius sprendimus. Palyginamos mokslinių straipsnių tyrimų ... -
The significance of marketing for logistics internationalization strategies’
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)The article presents the view of logistics internationalization under the basis of marketing influence. Transport is a connecting–link between manufacturer and customer. And marketing is one of the aspects that affect ... -
Tarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtra
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Bendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo ...