Jaunųjų mokslininkų konferencijos (JMK) / Conferences for Junior Researchers
Sub-rinkiniai šiame rinkinyje
Naujausi įrašai
-
Aukštųjų technologijų sektoriaus inovacijų valdymo perspektyvos
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Aukštųjų technologijų sektorius susiduria su dinamiškais pokyčiais ir reikalauja adekvačių inovacijų valdymo priemonių. Atkreiptinas dėmesys į atvirų inovacijų paradigmos poveikį inovaciniams procesas ir tarptautiniam ... -
Alkoholio vartojimas: socialiai atsakingas marketingas
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje nagrinėjamos socialiai atsakingo marketingo strategijos. Šiam tikslui pasiekti pateikti ir išanalizuoti socialiai atsakingo marketingo apibrėžimai. Išanalizavus mokslinę literatūra, pateikti socialiai atsakingo ... -
Fiskalinės decentralizacijos principai ir vietiniai mokesčiai Lietuvoje
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje nagrinėjami vietiniai mokesčiai Lietuvoje kaip viena svarbiausių fiskalinės decentralizacijos šalies viešajame sektoriuje įgyvendinimo sąlygų. Europos vietos savivaldos chartijos 9 straipsnio 3 dalyje nurodyta, ... -
Betono gamybos įmonių marketingo strategijos rengimo modelis
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje analizuojama betono gamybos įmonės veiklos specifika. Akcentuojamos 2 kryptys, būdingos šiam sektoriui – gamyba ir paslaugų teikimas. Išnagrinėti literatūroje mokslininkų suformuoti marketingo strategijos ... -
Laisvai samdomo darbo rinkos teoriniai aspektai
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Straipsnyje nagrinėjami naujo tipo darbo rinkos– laisvai samdomo darbo, teoriniai aspektai. Tyrimas apima laisvai samdomo darbo koncepcijos, rinkos atsiradimo priežasčių, privalumų bei trūkumų iš darbdavio ir darbuotojo ... -
Marketingo tobulinimas plėtojant degalinių tinklus
(Verslas XXI amžiuje: 18-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2015)Darbe yra išsamiai nagrinėjamos marketingo teorijos, skirtos degalinių tinklų plėtojimui. Teorinėje darbo dalyje remiantis moksline literatūra ir kitais šaltiniais analizuojamos diferenciacijos, vartotojų lojalumo, žaliosios ... -
Marketingas ir viešieji ryšiai, plėtojant kultūros įstaigų veiklą
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Šiame straipsnyje yra siekiama atskleisti marketingo priemonių naudojimą kultūros įstaigose. Kadangi šiais laikais siūloma didelis pasirinkimas įvairių paslaugų ir konkurencija labai didelė, kultūros įstaigos privalo savo ... -
E. verslo modelių kompleksinė analizė
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Sėkmingas ir kryptingas e. verslo plėtojimas turi būti grindžiamas moksliniu pažinimu ir moksliškai pagrįstais sprendimais, kurie yra skirti e. verslo modelių kompleksinei analizei ir vertinimui. Šuo metu stokojama mokslinių ... -
Žinių valdymo procesų vertinimas gamybos sektoriuje
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Straipsnyje nagrinėjama žinių samprata bei žinių vadybos teoriniai aspektai, pateikiami žinių valdymo procesų tyrimo metalo gaminių gamybos sektoriuje (išskyrus mašinas ir įrenginius) rezultatai, identifikuojamos žinių ... -
Cooperation and it's important in logistics company
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Due to the huge competition and the growing importance in today's market, the article analyzes the main aspects and the main benefits of cooperation. The main idea is to search how the cooperation behaviour affects the ... -
Elektroninis verslas draudimo sektoriuje
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Šiuolaikiniame pasaulyje vis dažniau verslo procesų atlikimas yra perkeliamas į elektroninę erdvę. Kiekvienos įmonės vadovai, kurie nori išlikti konkurencingi ar plėsti užimamą rinkos dalį, tradicinį verslą pakeičia ... -
Valstybių vaidmuo sprendžiant “juodųjų dėmių” problemas Lietuvos ir Rusijos keliuose
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Keliai bei saugumą juose užtikrinančios priemonės yra svarbus kiekvienos valstybės uždavinys. Straipsnyje yra išanalizuotos Lietuvos Respublikos ir Rusijos Federacijos avaringų vietų keliuose, vadinamų „juodosiomis dėmėmis“ ... -
E-verslo plėtros problematikos teoriniai aspektai
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Šiame straipsnyje nagrinėjamas elektroninis verslas. Pateikiama elektrinio verslo apibrėžimų literatūroje analizė. Atlikta e. verslo modelių analizė ir pateikti modelių apibrėžimai. Taip pat analizuojama esama situacija ... -
E. verslui įtaką darantys veiksniai
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Internetinės technologijos sparčiai integruojasi į visas kasdienio gyvenimo sritis. Verslas tampa neatsiejamas nuo technologijų ir interneto. Įmonės diegia elektroninį verslo modelius, savo prekes ir paslaugas parduoda ... -
Asmeninių finansų valdymo sprendimų paramos sistemos modelis
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Straipsnyje nagrinėjama asmeninių finansų valdymo sprendimų priėmimo paramos problematiką. Siekiant parengti asmeninių finansų paramos sistemos principines nuostatas ir reikalavimus jai, sisteminiu požiūriu apibūdintas ... -
Opportunities of competitiveness of a latecomer university
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Higher education institutions have been experiencing the pressure of a dynamic and strongly competitive environment for the last decade. Great challenges arise in particular for the universities that have entered education ... -
Informacinių technologijų įmonių pardavimų skatinimo veiksnių tyrimas
(Verslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2014)Informacinių technologijų įmonių kūrimasis skatina didėjančią konkurenciją šiame sektoriuje. Taigi klientams kyla pagrindinis klausimas, kaip išsirinkti geriausią IT kompaniją, kuri greitai ir kokybiškai atliktų darbą, o ... -
Paprastosios akcijos tikroji vertė ir jos nustatymo metodai
(Verslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2013)Investavimas tampa vis platesnis reiškinys visuomenėje. Didėja konkurencija tarp investuotojų, ieškoma naujų investavimo sprendimų, kurie yra sudėtingesni ir dažnai pareikalaujantys specifinių žinių ir laiko. Garsieji visų ...