Browsing Knygos / Books by Subject "VE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development"
Now showing items 21-39 of 39
-
Papasakok man: teatro studijos narių bendros kūrybos linksmų ir liūdnų jaunatviškų istorijų spektaklis
(2015)Vilniaus Gedimino technikos universiteto teatras studija „Palėpė“ 16-ąjį sezoną (2014–2015 m.) dirbo daug – rudenį išleistas pjesių rinkinys „Šis tas apie mūsų Motiną“, sausio pabaigoje įvyko spektaklio „Papasakok man...“ ... -
Permainų ir iššūkių keliu
(2016)Knygoje „Permainų ir iššūkių keliu“ pateikti Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorių emeritų pasakojimai. Aštuoniolika profesorių, kuriuos drąsiai galime vadinti Lietuvos mokslo žvaigždėmis, leidžia skaitytojui ... -
Politika ir pramogos komunikacijos kontekste
(2014)Monografijoje atskleidžiami pramogų ir politikos sąveikos fenomenas, jo esmė ir funkcionavimo modelis padės geriau suprasti šio reiškinio galią ir įtaką formuojant visuomenės sąmonėje pageidaujamus vaizdinius, turinčius ... -
Socialinė psichologija ir sportas
(2015)Šioje knygoje pateikiama socialinės psichologijos ir sporto psichologijos apžvalga, pagrindiniai tyrimų principai ir eksperimentų duomenys, supažindinama su socialiniais ir psichologiniais sporto procesais. Studija ... -
Sprache und Kultur im Wandel. Zur Transformationstendenzen der litauischen Grundwerte und Identitat
(Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt = Education and academic self-concept in the globalized world, 2014)The aim of the current paper is to analyze fundamental values transformation trends; to look at the English language as one of the most important factors of globalization and its influence on the Lithuanian language and ... -
Suicide in the environment of cultural industry
(Understanding genocide and suicide / ed. by Janez Juhant and Bojan Žalec, 2015) -
Šiapusybės regionai: 50 Heideggerio filosofijos klausimų
(2016)Monografijoje, parašytoje dialogo forma, nagrinėjami pagrindiniai M. Heideggerio filosofijos klausimai. Daugiausia dėmesio sutelkiama į svarbiausią M. Heideggerio veikalą Būtis ir laikas. Nagrinėjama būties (buvimo), ... -
Tarpkultūrinė komunikacija: vaizdas ir kūryba
(2017)Monografija skirta tarpkultūrinių sąveikų problematikai, kurios aktualumą lemia globalizacija ir vis intensyvesni tarpkultūriniai santykiai. Daugiausia dėmesio skiriama vaizdo analizei bei vizualinės komunikacijos klausimams, ... -
Tarptautinių žodžių žodynas
(2013)Tarptautinių žodžių žodynas – didžiausias iš iki šiol lietuvių kalba išleistų tokio tipo žodynų. Jame atskirais straipsniais paaiškinta apie 28 000 žodžių, o skaičiuojant ir skirtingas to paties žodžio reikšmes – per 63 ... -
Tautų kraustymai Kaukaze XX a
(2016)Ši knyga bene pirmoji Lietuvos istoriografijoje apie snieguotų kalnų, Kaspijos jūros mėlio dangaus, derlingų laukų Azerbaidžano valstybę, jos žmones, savo šaknimis siekiančius civilizacijos pradininkų šumerų, babiloniečių ... -
Technological education as a platform for developing global and national identity
(Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt = Education and academic self-concept in the globalized world, 2014)The paper reviews the curriculum of technologies at Lithuanian schools of general education and its correspondence to the Lithuanian and European strategic and legal documents. The study of technologies today is relevant ... -
Technologijų specialistų profesinė kalba: sistema ir vartosena
(2015)Vadovėlis skirtas plačiam skaitytojų ratui, nors pavadinime ir pabrėžiami technologijų specialistai. Jame rasite tokių naudingų dalykų kaip gyvenimo aprašymo, įgaliojimo, prašymo pavyzdžiai, viešosios kalbos, mokslinio ... -
Transportininkų kalbos kultūra: teorija ir praktika
(2016)Šis leidinys parašytas mokomosios knygos „Transportininkų kalbos kultūra“ (2009) pagrindu. Stengtasi surinkti naujausią šios srities informaciją. Knygoje nagrinėjami transporto srities ar bendresnio pobūdžio transportininkams ... -
Интернет-маркетинг
(Электронный бизнес / Под общей редакцией В.В. Дика и А.И. Уринцова, 2015) -
Маркетинговая коммуникация в цифровой век
(Электронный бизнес / Под общей редакцией В.В. Дика и А.И. Уринцова, 2015) -
Понятие и краткая история Электронного бизнеса
(Электронный бизнес / Под общей редакцией В.В. Дика и А.И. Уринцова, 2015) -
Тенденции и фундаментальные проблемы информатизации общества
(Электронный бизнес / Под общей редакцией В.В. Дика и А.И. Уринцова, 2015) -
Электронный бизнес
(2015)