Browsing Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources by Source "Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication"
Now showing items 21-37 of 37
-
Neverbalinė komunikacija: kodavimas ir efektyvus panaudojimas kūrybinėse industrijose
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)Straipsnyje autorius kelia hipotezę, kad tikslingas neverbalinės komunikacijos naudojimas yra vienas svarbiausių elementų kūrybinėse industrijose, siekiant efektyviai minimalizuoti (arba pašalinti) žinutės trukdžius. Šios ... -
Organizacijos komunikacija: įvaizdžio formavimas semiotinės komunikacijos būdu
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)Straipsnyje aprašomos organizacijos identiteto, komunikacijos ir įvaizdžio sąsajos, remiantis organizacijų tyrinėjimo atstovais, teigiančiais, kad organizacijos identiteto paveiktas įvaizdis yra komunikacinio proceso ... -
Panoptikumas utilitarizmo principais grindžiamoje visuomenėje: komunikaciniai aspektai
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)Straipsnis skirtas britų filosofo Jeremy’o Benthamo Panoptikumo projekto teorinių pagrindų analizei ir interpretacijai. Siekiant ištirti šio projekto kilmę ir tikslus, pirmoje straipsnio dalyje susitelkiama ties jo autoriaus, ... -
Performanso klaidos atliekant socialinius vaidmenis
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2017)Teatro metodais kuriami vaidmenys ir atliekami performansai nėra vien tik scenos žanras. Vaidmenims kurti persikeliant į socialinę sferą, svarbu šiuos procesus nustatyti, suvokti ir analizuoti. Straipsnyje nagrinėjamos ... -
Plagijavimas reklamoje: kūrybinio mąstymo trūkumas ar perpildytos rinkos pasekmė?
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)Straipsnyje nagrinėjama dažnėjančio plagijavimo reiškinio lietuviškose reklamose problema, pateikiama plagijavimo sąvokos apibrėžtis ir atsiradimo priežastys, supažindinama su reklamos agentūrų vykdomos kūrybinės veiklos ... -
Politinė komunikacija: benjamin o constanto atvejis
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)Straipsnyje nagrinėjamos Benjamino Constanto (pranc. Constant de Rebecque Henri Benjamin, 1767–1830), šveicarų kilmės prancūzų mąstytojo, laikomo ne tik XIX a. prancūzų, bet ir Europos liberalizmo kūrėju, idėjos apie ... -
Politinės paslaugos kaip vertybės kūrimo ypatumai komunikacijos kontekste
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)Straipsnyje aptariamos politinės paslaugos kaip vertybės, išryškinami jų ir kultūrinių vertybių skirtumai kūrybiškumo aspektu. Pats kūrybiškumas nagrinėjamas kaip individo racionalių sprendimų priėmimo procesas ir kaip ... -
Pramogos kaip komunikacijos forma: samprata ir socialinės funkcijos
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)Straipsnyje pramogos suvokiamos kaip viena iš efektyvios komunikacijos formų, sudarančių prielaidas ne tik individo darbo jėgos atgavimui ir relaksacijai, bet ir socializacijai. Aptariama pramogų prigimtis, poveikio individui ... -
Pramogos politikų akiratyje senovės Graikijoje ir Romoje
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)Straipsnyje atskleidžiamos pramogų fenomeno tapsmo kultūrinės ir socialinės aplinkybės senovės Graikijoje ir Romoje bei valdančiųjų požiūris į jas. Parodoma, kad pramogų atsiradimas glaudžiai susijęs su dievų kulto garbinimu. ... -
Pratarmė
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2011) -
Pratarmė
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012) -
Pratarmė
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2011) -
Šiuolaikinės demokratijos transformacijos aspektai
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)Analizuojama šiuolaikinės demokratijos netobulumų tema, daugiau dėmesio skiriant demokratijos raidos kokybės klausimams – demokratijos defektams ir disfunkcijai, jų atsiradimo priežastims ir pasekmėms bei tarpusavio ... -
Tarpkultūriniai konfliktai: kilimo priežastys ir kompetencijų vaidmuo
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)Straipsnyje aptariama tarpkultūrinių konfliktų prigimtis ir jų kilimo priežastys. Atskleidžiamas tarpkultūrinių konfliktų funkcionavimo mechanizmas. Parodoma, kad realiame gyvenime konfliktus sukelia ne tik kultūriniai ... -
UNESCO kūrybinių miestų tinklų poveikis miesto tapatumui
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)Straipsnyje aiškinamasi, kas yra kūrybinis miestas ir kaip jis atpažįstamas. Nagrinėjama, kodėl šiems miestams yra iškilusi būtinybė burtis į tinklus ir aptariamas vienas iš didžiausių tokio pobūdžio tinklas: UNESCO kūrybinių ... -
Visuminės teatro paklausos Lietuvoje modelis
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2014)Straipsnyje analizuojama visuminė teatro paklausa – viso sektoriaus paklausa, kuri nustatoma remiantis pardavimų duomenimis. Remiantis užsienio autorių modeliais, kuriamas Lietuvai skirtas teatro paklausos modelis, leidžiantis ... -
Vizualinė komunikacija: kompiuterinės grafikos įrankių taikymas, kuriant logotipą
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)Straipsnyje pateikiama logotipo apibrėžtis, aprašomi logotipo atsiradimas, istorija ir reikšmė. Plačiąja prasme logotipas yra originalus parašymas, visuma vaizdinių elementų ir įrašų. Žodis logotipas yra kilęs iš graikiškų ...