Now showing items 21-37 of 37

    • Neverbalinė komunikacija: kodavimas ir efektyvus panaudojimas kūrybinėse industrijose 

      Mitkus, Tomas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje autorius kelia hipotezę, kad tikslingas neverbalinės komunikacijos naudojimas yra vienas svarbiausių elementų kūrybinėse industrijose, siekiant efektyviai minimalizuoti (arba pašalinti) žinutės trukdžius. Šios ...
    • Organizacijos komunikacija: įvaizdžio formavimas semiotinės komunikacijos būdu 

      Naubetchanovienė, Simona (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje aprašomos organizacijos identiteto, komunikacijos ir įvaizdžio sąsajos, remiantis organizacijų tyrinėjimo atstovais, teigiančiais, kad organizacijos identiteto paveiktas įvaizdis yra komunikacinio proceso ...
    • Panoptikumas utilitarizmo principais grindžiamoje visuomenėje: komunikaciniai aspektai 

      Barevičiūtė, Jovilė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnis skirtas britų filosofo Jeremy’o Benthamo Panoptikumo projekto teorinių pagrindų analizei ir interpretacijai. Siekiant ištirti šio projekto kilmę ir tikslus, pirmoje straipsnio dalyje susitelkiama ties jo autoriaus, ...
    • Performanso klaidos atliekant socialinius vaidmenis 

      Pulkauninkas, Andrius; Kregždaitė, Rusnė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2017)
      Teatro metodais kuriami vaidmenys ir atliekami performansai nėra vien tik scenos žanras. Vaidmenims kurti persikeliant į socialinę sferą, svarbu šiuos procesus nustatyti, suvokti ir analizuoti. Straipsnyje nagrinėjamos ...
    • Plagijavimas reklamoje: kūrybinio mąstymo trūkumas ar perpildytos rinkos pasekmė? 

      Valivonytė, Ieva Mantė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Straipsnyje nagrinėjama dažnėjančio plagijavimo reiškinio lietuviškose reklamose problema, pateikiama plagijavimo sąvokos apibrėžtis ir atsiradimo priežastys, supažindinama su reklamos agentūrų vykdomos kūrybinės veiklos ...
    • Politinė komunikacija: benjamin o constanto atvejis 

      Eidukienė, Dalia (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje nagrinėjamos Benjamino Constanto (pranc. Constant de Rebecque Henri Benjamin, 1767–1830), šveicarų kilmės prancūzų mąstytojo, laikomo ne tik XIX a. prancūzų, bet ir Europos liberalizmo kūrėju, idėjos apie ...
    • Politinės paslaugos kaip vertybės kūrimo ypatumai komunikacijos kontekste 

      Pruskus, Valdas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje aptariamos politinės paslaugos kaip vertybės, išryškinami jų ir kultūrinių vertybių skirtumai kūrybiškumo aspektu. Pats kūrybiškumas nagrinėjamas kaip individo racionalių sprendimų priėmimo procesas ir kaip ...
    • Pramogos kaip komunikacijos forma: samprata ir socialinės funkcijos 

      Pruskus, Valdas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Straipsnyje pramogos suvokiamos kaip viena iš efektyvios komunikacijos formų, sudarančių prielaidas ne tik individo darbo jėgos atgavimui ir relaksacijai, bet ir socializacijai. Aptariama pramogų prigimtis, poveikio individui ...
    • Pramogos politikų akiratyje senovės Graikijoje ir Romoje 

      Pruskus, Valdas; Kocai, Elena (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje atskleidžiamos pramogų fenomeno tapsmo kultūrinės ir socialinės aplinkybės senovės Graikijoje ir Romoje bei valdančiųjų požiūris į jas. Parodoma, kad pramogų atsiradimas glaudžiai susijęs su dievų kulto garbinimu. ...
    • Pratarmė 

      Černevičiūtė, Jūratė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2011)
    • Pratarmė 

      Kačerauskas, Tomas; Reimeris, Ramojus (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
    • Pratarmė 

      Juzefovič, Agnieška (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2011)
    • Šiuolaikinės demokratijos transformacijos aspektai 

      Eidukienė, Dalia (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Analizuojama šiuolaikinės demokratijos netobulumų tema, daugiau dėmesio skiriant demokratijos raidos kokybės klausimams – demokratijos defektams ir disfunkcijai, jų atsiradimo priežastims ir pasekmėms bei tarpusavio ...
    • Tarpkultūriniai konfliktai: kilimo priežastys ir kompetencijų vaidmuo 

      Pruskus, Valdas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Straipsnyje aptariama tarpkultūrinių konfliktų prigimtis ir jų kilimo priežastys. Atskleidžiamas tarpkultūrinių konfliktų funkcionavimo mechanizmas. Parodoma, kad realiame gyvenime konfliktus sukelia ne tik kultūriniai ...
    • UNESCO kūrybinių miestų tinklų poveikis miesto tapatumui 

      Štuopytė, Eglė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Straipsnyje aiškinamasi, kas yra kūrybinis miestas ir kaip jis atpažįstamas. Nagrinėjama, kodėl šiems miestams yra iškilusi būtinybė burtis į tinklus ir aptariamas vienas iš didžiausių tokio pobūdžio tinklas: UNESCO kūrybinių ...
    • Visuminės teatro paklausos Lietuvoje modelis 

      Kregždaitė, Rusnė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2014)
      Straipsnyje analizuojama visuminė teatro paklausa – viso sektoriaus paklausa, kuri nustatoma remiantis pardavimų duomenimis. Remiantis užsienio autorių modeliais, kuriamas Lietuvai skirtas teatro paklausos modelis, leidžiantis ...
    • Vizualinė komunikacija: kompiuterinės grafikos įrankių taikymas, kuriant logotipą 

      Danaitis, Konstantinas Stanislovas; Usovaitė, Ana (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje pateikiama logotipo apibrėžtis, aprašomi logotipo atsiradimas, istorija ir reikšmė. Plačiąja prasme logotipas yra originalus parašymas, visuma vaizdinių elementų ir įrašų. Žodis logotipas yra kilęs iš graikiškų ...