Browsing Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources by Faculty "Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries"
Now showing items 81-100 of 214
-
Kūrybingoji terminologė (Angelei Kaulakienei – 70 metų)
(Gimtoji kalba, 2016) -
Kūrybingumo sampratų raida : nuo genijaus į kūrybines sistemas
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2014)Straipsnyje analizuojama kūrybingumo sampratų raida socialiniuose moksluose. Aptariamos kūrybingo individo, kūrybinio proceso ir aplinkos sampratos. Išskiriamos makro-, mezo- ir mikroaplinkos, lemiančios kūrybingumą, ... -
Kūrybinių industrijų raida: nuo žemėlapių link potyrių
(Acta Academiae Artium Vilnensis. Kultūrinių patirčių vadyba: idėjos, tyrimai, galimybės, 2011)Kūrybinės industrijos tapo svarbia priemone, perorientuojant kultūros politiką nuo menų rėmimo sampratos link ekonomiškai motyvuotų prioritetų, ir tuo pačiu paskatino ne tik meno "ekonominimo" procesus, bet ir viso kultūros ... -
Kūrybinių industrijų terminai: aprėptis ir tvarkyba
(Terminologija, 2017)XXI a. – kūrybos amžius, kūrybos ekonomiką kuria kūrybos visuomenė. Kūrybinės industrijos – labai talpi sąvoka, sujungianti verslą, komunikaciją, technologiją, kultūrą ir meną. Tai nauja sąvoka ir naujas terminas, atsiradę ... -
„Kūrybinių industrijų“ strategija sovietmečio lietuvoje: masinio vartojimo produktų pakuotės
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2015)Straipsnyje nagrinėjama kūrybinio potencialo reikšmė, formuojant sovietinės ekonomikos ir politikos strategijas. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti Walterio Benjamino Frankfurto filosofijos mokyklos ir britų kultūros studijose ... -
L'utilisation de l'environnement virtuel moodle dans l'enseignement a distance des langues
(Limbaje aplicate in mediul academic : volum colectiv, 2014)Distance learning is one [...] -
La traduction comme exercice pedagogique dans l'enseignement des technolectes
(L'enseignement des langues de specialite et l'apport du TAL, 2015) -
Landscape as communication: reflection on surrounding environment in Chinese aesthetics
(Limes : borderland studies, 2013)Through examining early Chinese texts on aesthetic, contemporary interpretations and traditional Chinese landscape paintings, the author highlights relationship between painters and art theorists and their surrounding ... -
Language response to globalization
(Buletinul Institutului Politehnic din Iaşi. Secţia Ştiinţe Socio-Umane, 2016)A characteristic feature of the modern era is the intensification of the processes of globalization, the emergence of an integrated economic, financial, information system in the world, the diffusion of social and cultural ... -
Leidinio „Autovežimis“ (1940 m.) terminijos analizė
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2012)Straipsnyje aptariama J. Levano knygos „Autovežimis“, išleistos 1940 m. (tekste trumpinama – A), terminija (tiek transporto, tiek kiti, transporto srityje vartojami (daugiausia fizikos ir chemijos), terminai). Apžvelgiami ... -
Lexical features of scientific discourse
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2014)Currently, a lot of emphasis is placed of the ability of a person to successfully communicate in any sphere of activity, which along with upbringing and education is among the factors that determine a person’s culture. In ... -
Lietuvių bendrinės kalbos raida: ekolingvistinis požiūris
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2014)Bendrinių kalbų teorija neišvengiamai susijusi su kalbos norminimo politika ir ideologija. Kalbos ideologija apima vertę, patirtį ir įsitikinimus, susijusius su žmonių kalbos vartosena ir diskursu, formuojamu instituciniu, ... -
Lietuvos politikų ir partijų rinkiminių žinučių tematika 2020 m. Seimo rinkimų kampanijos metu
(Politikos ir komunikacijos sankirtoje: tendencijos, diskursai, efektai : straipsnių rinkinys, 2022) -
Linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans
(Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology, 2015)The current paper presents the analysis of linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans. There is no uniform definition of the advertising slogan in the scientific literature, therefore, an attempt ... -
Linguistic features of English and Russian dictionaries (A comparative study)
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2013)The purpose of this study is to establish differences and similarities between linguistic characteristics of English and Russian dictionaries. Two dictionaries were selected for the study – electronic version of the 8th ... -
Links between subjective health, wellbeing, and psychological capital in adolescents’ sample
(Bulletin of environment, pharmacology and life sciences, 2021)The links between subjective health, psychological wellbeing, and psychological capital in adolescence are under-researched, even though a lot of studies investigated links between health and wellbeing in adult population. ... -
Lorenz von Stein about freedom and a social problem
(Regionãlais zinojums : pētījumu materiāli = Regional review: research papers, 2010)In clause theoretical development of problems of the social state in works of the German doctor of the right, the sociologist and economist Lorentz von Stein (1815-1890) is discussed significant, but nevertheless little-known ... -
Mados ir asmens individualumo raiška šiuolaikinėje vartotojiškoje visuomenėje
(Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2015)Straipsnyje nagrinėjamas mados vaidmuo kūrybinėse industrijose (KI), jos sąvoka ir paplitimas vartotojų visuomenėje. Analizuojama vartojimo kultūros raida ir jos santykis su mada, taip pat mados ir stiliaus terminai, jų ... -
Maping of creative industries: Vilnius case
(China`s cultural industries, 2013) -
Materialinių poreikių imperatyvumas Emmanuelio Levino etikoje
(Athena : filosofijos studijos, 2015)