Browsing Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources by Source "Santalka: Filologija. Edukologija"
Dabar rodomi įrašai 1-20 iš 35
-
Akademinė anglų kalba
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2013)Straipsnyje aptariamas akademinės anglų kalbos mokymas. Pateikiami motyvai, skatinantys studentus mokytis šios kalbos. Gretinant tris anglų kalbos atšakas – bendrinę (General English), specifinę (English for Specific ... -
Dėstytojo esminė svarba dėstant nuotoliniu būdu ir progresyvusis mokymo metodas, naudojant virtualiąją mokymo aplinką
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2014)Apibrėžiami Moodle virtualiosios mokymo aplinkos pritaikymo tikslai, siekiant mokymosi rezultatų, akcentuojant tradicinių dėstymo metodų svarbą, studento atsakingumą, atkreipiant dėmesį į sistemos ir studijų proceso ypatumus. ... -
English computer discourse: some characteristic features
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2013)The problem of virtual discourse is coming into focus of linguistic research. This interest results from the rapid spread of information technology, modern Internet culture incipience, a symbol of information revolution, ... -
English idiomatic words and their equivalents in Lithuanian as terms in traditional media
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2012)The current article reviews the issue of idiomaticity and the role it plays in communication. Th e paper presents the survey of English media idiomatic terms and their Lithuanian equivalents. The mass media like newspapers, ... -
Epistolinio žanro raida: studentų el. laiškai akademiniame diskurse
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2012)Straipsnyje analizuojama el. laiškų, kaip epistolografijos1 (arba epistolinio2 žanro), XXI a. raida: rašoma vis daugiau el. laiškų, kurie aprėpia ne tik asmeninius, bet ir akademinėje erdvėje egzistuojančius socialinius, ... -
Eponiminiai architektūros, meno ir statybos terminai lietuvių kalboje
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2011)Straipsnyje aptariama terminų svarba dalykinėje (specialybės) kalboje. Apžvelgiama architektūros, mokslo ir meno sankirtos tema. Apibūdinami eponiminiai terminai. Laikomasi nuostatos, kad terminas, savo sandaroje turįs ... -
Informacinių technologijų panaudojimas mokant VGTU studentus užsieniečius lietuvių kalbos kaip svetimosios
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2011)Lietuvos universitetai gyvena naują visuomenės pokyčių, globalizacijos ir milžiniškos technologijų plėtros laikotarpį, kuriame įgyvendinama nemažai aktualių tarptautinių programų. Viena iš tokių yra aukštajam mokslui skirta ... -
Integrating the concept of sustainable development into english language curriculum of environmental engineering sciences
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2012)The article attempts to present and discuss practical implementation of the objectives of the project Sustainable Living Environment carried out at the Faculty of Environmental Engineering of Vilnius Gediminas Technical ... -
Jaunimo dalyvavimo savanoriškoje veikloje įtaka socializacijai ir kompetencijų ugdymuisi
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2014)Savanorystė – viena iš pilietiškumo raiškos formų. Ji nusako individo pilietiškumo kokybę, jo pasirengimą aktyviai dalyvauti visuomeninėje veikloje. Straipsnyje aptariamas savanorystės fenomenas, jo vieta ir vaidmuo ... -
Kalbos kultūros svarbos transportininkams tyrimas
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2014)Straipsnyje tiriama kalbos kultūros svarba transportininkams. Analizės pagrindas – anketinė apklausa. Remiantis anketinės apklausos duomenimis, siekta nustatyti, ar taisyklingos kalbos vartojimas gali padidinti įsidarbinimo ... -
Leidinio „Autovežimis“ (1940 m.) terminijos analizė
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2012)Straipsnyje aptariama J. Levano knygos „Autovežimis“, išleistos 1940 m. (tekste trumpinama – A), terminija (tiek transporto, tiek kiti, transporto srityje vartojami (daugiausia fizikos ir chemijos), terminai). Apžvelgiami ... -
Leidinio „Instrukcijos karo automobilių šoferiams“ (1919 m.) kalba
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2011)1919 m. buvo išleistos „Instrukcijos Karo automobilių šoferiams“ (tekste trumpinama – IŠ). Šis leidinys turėtų būti įdomus tiek transporto specialistams, norintiems susipažinti su to meto eismo nuostatomis, tiek kalbininkams, ... -
Lexical features of scientific discourse
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2014)Currently, a lot of emphasis is placed of the ability of a person to successfully communicate in any sphere of activity, which along with upbringing and education is among the factors that determine a person’s culture. In ... -
Lietuvių bendrinės kalbos raida: ekolingvistinis požiūris
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2014)Bendrinių kalbų teorija neišvengiamai susijusi su kalbos norminimo politika ir ideologija. Kalbos ideologija apima vertę, patirtį ir įsitikinimus, susijusius su žmonių kalbos vartosena ir diskursu, formuojamu instituciniu, ... -
Linguistic features of English and Russian dictionaries (A comparative study)
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2013)The purpose of this study is to establish differences and similarities between linguistic characteristics of English and Russian dictionaries. Two dictionaries were selected for the study – electronic version of the 8th ... -
Mokytojų požiūris į vadovavimo kompetencijų svarbą darbo sėkmei
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2013)Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo rezultatais, aiškinamasi, kaip vadovavimo kompetencijas ir jų svarbą darbo sėkmei vertina mokytojai, kokioms vadovavimo kompetencijoms teikia prioritetą ir kokių jaučia stygių savo ir ... -
Nauji statybos terminai: norminimas ir terminografija
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2011)Per pastarąjį dešimtmetį lietuvių kalboje stebimas akivaizdus statybos srities termininės leksikos antplūdis. Todėl būtina naujus šios srities terminus, terminoidus, kvaziterminus kaupti, sisteminti ir vertinti pagal kalbos, ... -
Nuolatinis mokymasis kaip vertybė: farmacijos specialistų vertinimai
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2012)Tarptautinių ir Lietuvos dokumentų, žyminčių švietimo kaitos gaires, analizė leidžia teigti, kad nuolatinis mokymasis yra būtinas švietimo komponentas, užtikrinantis kiekvienam visuomenės nariui profesinę kvalifikaciją, ... -
On semantics and pragmatics of concessive particles in modern english
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2011)The present article focuses on the study of concessive particles in Modern English. Considering the linguistic research done, the need to further develop the theory of particles from the communicative-functional approach, ... -
"Pastatų konstruktoriaus ir statybininko žinyno" kalba
(Santalka: Filologija. Edukologija, 2011)Lietuvos statybos inžinierių sąjungos narių kolektyvo leidinio „Pastatų konstruktoriaus ir statybininko žinynas“ (Kaunas: Naujasis lankas, 2009. 1517 p.) recenzija. Recenzijoje nagrinėjama Pastatų konstruktoriaus ir ...