Now showing items 1-10 of 10

    • Artimumo matų lyginamoji analizė Lietuvos populiacijos struktūros nustatymui 

      Molytė, Alma; Urnikytė, Alina (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2021)
      Darbe nagrinėjami Lietuvos populiacijos genetinės struktūros nustatymo daugiamačių skalių, pagrindinių koordinačių ir pagrindinių komponenčių metodai, kai artimumo matai yra Euklido, Gower, Bray-Curtis, Kulczynski, Jaccard ...
    • Bajeso metodo taikymas nuotolinių kursų kokybei vertinti 

      Mockus, Jonas; Vinogradova-Zinkevič, Irina (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2014)
      Daugelis taikomųjų uždavinių naudoja nepilnai apibrėžtus duomenis. Tai būdinga ekspertų vertinimams, kai neapibrėžtumo šaltinis yra jų subjektyvumas. Neapibrėžtumo įtaka gali būti įvertinta skirtingais būdais, taikant ...
    • Daugiaagentė sistema matematikos ir informatikos mokymui 

      Meleško, Jaroslav; Kurilov, Jevgenij; Krikun, Irina (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2017)
      Straipsnyje siekiama išanalizuoti intelektualių daugiaagenčių sistemų mokymuisi personalizuoti vystymosi tendencijas, bei siūloma tokios sistemos architektūra. Pirma, buvo atlikta sisteminė mokslinės literatūros analizė. ...
    • Daugiakriterių sprendimų metodų taikymas mokomiesiems scenarijams optimizuoti 

      Kurilova, Julija; Kurilov, Jevgenij (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2016)
      Straipsnyje yra nagrinėjamos mokomųjų scenarijų (modulių) kokybės vertinimo ir optimizavimo problemos. Mokomųjų scenarijų optimizavimas yra suprantamas kaip jų personalizavimas pagal besimokančiųjų poreikius. Straipsnyje ...
    • Dirbtiniai neuroniniai tinklai personalizuotam mokymuisi 

      Berniukevičius, Andrius; Kurilov, Jevgenij (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2017)
      Darbo paskirtis yra aprašyti metodą, kurio pagalba būtų galima personalizuoti mokymosi procesą panaudojant dirbtinius neuroninius tinklus. Personalizavimas susideda iš mokymosi stiliaus [2] nustatymo klausimyno pagalba bei ...
    • Neapibrėžtumo įtaka AHP metodo vertinimams 

      Vinogradova-Zinkevič, Irina (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2012)
      Straipsnyje yra nagrinėjami nuotolinio kurso mokymo medžiagos kokybei įtakojančių kriterijų vertinimas. Darbo tikslas yra supažindinti su neapibrėžtumo įtaką AHP metodo vertinimams taikant nuotolinių kursų kokybei nustatyti. ...
    • Pagrindinės tendencijos taikant edukacinių duomenų gavybą mokymuisi personalizuoti 

      Krikun, Irina; Kurilov, Jevgenij (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2016)
      Straipsnio tikslas yra dvejopas: pirma, atlikti sisteminę literatūros apžvalgą edukacinių duomenų gavybos (angl. Educational Data Mining, EDM) / mokymosi analitikos (angl. Learning Analytics, LA) tema ir, antra, išanalizuoti ...
    • Personalizuotų mokomųjų scenarijų tinkamumo, priimtinumo ir naudojamumo vertinimas 

      Kurilova, Julija; Kurilov, Jevgenij; Minkevičius, Saulius (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2017)
      Straipsnio tikslas yra pristatyti personalizuotų mokomųjų scenarijų tinkamumo, priimtinumo ir naudojamumo (t.y. tinkamumo naudoti) vertinimo metodologiją (t. y. modelį ir metodą). Aukštos kokybės mokomuosius scenarijus ...
    • Stačiųjų trikampių egzistavimo ir vienaties problema 

      Kirjackis, Jevgenijus; Mazėtis, Edmundas; Melničenko, Grigorijus (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2017)
      Straipsnyje gautos būtinos ir pakankamos sąlygos, kad egzistuotų vienintelis statusis trikampis, kai duota jo pusiaukraštinė ir pusiaukampinė.
    • Virtualios, papildytos ir mišrios realybės mokymosi sistemų personalizavimas 

      Dvareckienė, Viktorija; Kurilov, Jevgenij; Jevsikova, Tatjana (Lietuvos matematikos rinkinys. Ser. B, 2016)
      Darbo paskirtis yra išanalizuoti virtualios realybės / papildytos realybės / mišrios realybės (VR / PR / MR) grindžiamos mokymosi sistemomis personalizavimo problemą. Tyrimo rezultatai yra dvejopi: pirma, pateikiami ...