Now showing items 1-20 of 37

    • Ar vertimas - kūrybos industrijų veikla? M. Heideggerio vertimo atvejis 

      Kačerauskas, Tomas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2011)
      Straipsnyje keliami klausimai, ar teksto vertimas – kūrybinė veikla ir ar tai – kūrybos industrija. Šie klausimai nagrinėjami J. Howkinso ir R. Floridos iškeltų kūrybos industrijų bei kūrybos klasės kontekste. Vertimas ...
    • Bendraujant su Alexiu de Tocqueville’iu Europos demokratijos perspektyvų klausimu 

      Eidukienė, Dalia (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Analizuojama žymaus prancūzų istoriko ir sociologo Alexio de Tocqueville’io demokratijos koncepcija. Ypatingas dėmesys skiriamas demokratijos definicijai, laisvės ir lygybės dialektikai, demokratijos ir valdžios centralizacijos, ...
    • Būtis ir laikas 

      Kačerauskas, Tomas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
    • Edmundo Burke'o tradicionalizmas kaip politinės komunikacijos atvejis 

      Eidukienė, Dalia (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje nagrinėjamos garsaus airių kilmės anglų publicisto, valstybės veikėjo, britų konservatizmo tradicijos kūrėjo Edmundo Burke’o (1729–1797) idėjos. Jo liberaliojo konservatizmo koncepcija nebuvo grynai teorinis ...
    • Figurativeness in the sense of distraction (Studies by Lithuanian authors) 

      Monginaitė, Laimutė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2017)
      The phenomenon of the sense of distraction and the feature of figurativeness in it are analysed with the help of phenomenological description, the concept of sense of Juozas Mureika and the conception of imagination of ...
    • Garso meno praktikos miesto erdvėse 

      Bajarkevičius, Tautvydas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2014)
      Straipsnyje analizuojamos garso meno praktikos, besiskleidžiančios viešosiose miesto erdvėse. Pristatoma garso peizažo sąvokos kilmė ir istorinis kontekstas, suteikęs pagrindą garso pasivaikščiojimų žanrui, audityviosios ...
    • I. Kanto patyrimo teorijos metafizinė komunikacija : M. Heideggeris 

      Rimkus, Edvardas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2015)
      Straipsnyje nagrinėjama Immanuelio Kanto patyrimo sampratos recepcija Martino Heideggerio veikale Kantas ir metafizikos problema (1929). Kanto patyrimo teorijos kontekstas yra kaip Heideggerio ir Kanto filosofijų sugretinimo ...
    • Individas, tauta ir visuomenė postmoderniame pasaulyje 

      Rimkus, Edvardas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Straipsnyje apžvelgiama Vilniaus Gedimino technikos universitete įvykusi tarptautinė konferencija „Individas, tauta ir visuomenė postmoderniame pasaulyje“. Konferencijoje nagrinėtos temos: žmogaus tapatumas, individas ir ...
    • Kinų rašmenų raida ir transformacijos (estetinis ir komunikacinis aspektai) 

      Juzefovič, Agnieška (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
      Straipsnyje analizuojami tradiciniai kinų rašmenys, aptariama jų istorinė raida bei transformacijos, išryškinami estetiniai ir komunikaciniai kinų rašmenų aspektai. Pateikiamos ir lyginamos mitologinės bei istorinės kinų ...
    • Komiksai Lietuvoje: nepanaudotas kultūrinis ir edukacinis įrankis 

      Mitkus, Tomas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Straipsnyje autorius kelia hipotezę, kad stipri komiksų industrija gali tapti svarbiu elementu, efektyviai siekiant įvykdyti Lietuvos kultūros ir Švietimo ministerijų XXI amžiui iškeltus strateginius nacionalinius uždavinius. ...
    • Komunikacija tarpdalykinių tyrimų kontekste : pratarmė 

      Kačerauskas, Tomas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
    • Komunikacijos sprendimai tobulinant interaktyviojo meno projektus 

      Vainalavičiūtė, Gintarė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2016)
      Straipsnyje nagrinėjamos šiuolaikinėje visuomenėje atsirandančios naujos raiškos formos, tokios kaip technologijos, dėl kurių tradicinis menas tampa aktyviu ir vartotojai įtraukiami į kūrimo procesą ir sklaidą. Interaktyviojo ...
    • Kūno kultūros ir sporto mokslo plėtros aktualumas tarpdalykinių komunikacijų kontekste 

      Dadelo, Stanislavas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
      Kūno kultūros ir sporto mokslo formavimasis vyko sprendžiant skirtingus uždavinius, kurie istorinėje raidoje sistemingai transformavosi ir keitėsi. Vyko daugybės mokslų sričių bei krypčių bendrinimo ir komunikacijų procesai. ...
    • Kūrybiné ir politinė komunikacija medijų aplinkoje : pratarmė 

      Kačerauskas, Tomas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2012)
    • Kūrybinė visuomenė ir kultūros poslinkiai : pratarmė 

      Kačerauskas, Tomas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2013)
    • Kūrybingumo sampratų raida : nuo genijaus į kūrybines sistemas 

      Černevičiūtė, Jūratė; Strazdas, Rolandas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2014)
      Straipsnyje analizuojama kūrybingumo sampratų raida socialiniuose moksluose. Aptariamos kūrybingo individo, kūrybinio proceso ir aplinkos sampratos. Išskiriamos makro-, mezo- ir mikroaplinkos, lemiančios kūrybingumą, ...
    • „Kūrybinių industrijų“ strategija sovietmečio lietuvoje: masinio vartojimo produktų pakuotės 

      Jaškūnienė, Eglė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2015)
      Straipsnyje nagrinėjama kūrybinio potencialo reikšmė, formuojant sovietinės ekonomikos ir politikos strategijas. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti Walterio Benjamino Frankfurto filosofijos mokyklos ir britų kultūros studijose ...
    • Mados ir asmens individualumo raiška šiuolaikinėje vartotojiškoje visuomenėje 

      Valivonytė, Ieva Mantė (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2015)
      Straipsnyje nagrinėjamas mados vaidmuo kūrybinėse industrijose (KI), jos sąvoka ir paplitimas vartotojų visuomenėje. Analizuojama vartojimo kultūros raida ir jos santykis su mada, taip pat mados ir stiliaus terminai, jų ...
    • Meditacija ir šokis kūrybos visuomenėje: kontempliatyvioji sąmonė daoizme, dzene ir argentinietiško tango šokyje 

      Juzefovič, Agnieška (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2015)
      Straipsnyje analizuojama pastaraisiais dešimtmečiais Vakaruose itin populiari Rytų Azijos meditacinių praktikų ir saviugdos metodikų tematika, nagrinėjama kontempliatyvios, nušvitusios sąmonės problematika remiantis dviem ...
    • Meno inkubatorių vaidmuo, plėtojant sistemų inovacijas 

      Černevičiūtė, Jūratė; Strazdas, Rolandas (Santalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication, 2014)
      Straipsnyje aptariamas menų inkubatorių vaidmuo, plėtojant sistemų inovacijas ir užtikrinant kūrybinių industrijų įmonių kūrimo proceso tvarumą. Analizuojamas kultūros ir kūrybinių industrijų vaidmuo ekonomikoje. Pateikiama ...