Komunikacijos sprendimai tobulinant interaktyviojo meno projektus
Abstract
Straipsnyje nagrinėjamos šiuolaikinėje visuomenėje atsirandančios naujos raiškos formos, tokios kaip technologijos, dėl kurių tradicinis menas tampa aktyviu ir vartotojai įtraukiami į kūrimo procesą ir sklaidą. Interaktyviojo meno technologija savo inovatyvia, įdomia koncepcija ir idėja palengva skatina vis daugiau žmonių domėtis šia forma. Interaktyvusis menas ištrina tradicinę ribą tarp menininko ir „auditorijos“. Naujųjų technologijų atsiradimas mene paskatino atsirasti interaktyvųjį meną ir praplėsti jį iki kitų meno formų, tokių kaip kinas, interaktyvusis šokis, muzika ir kt. Straipsnyje remiamasi lietuvių ir užsienio teoretikų darbais, pateikiama meno sąvokos apibrėžtis, išryškinamas teorinis interaktyviojo meno projektų aspektas. Apibrėžiamos šiuolaikinės rinkodaros komunikacijos teorijos. Nagrinėtinai problemai spręsti siūlomas rinkodaros komunikacijos modelis išryškinant pagrindinius elementus. The article examines the emergence of new forms of expression in modern society such as technology, which makes the traditional art active and the users are drawn into the processes of creation and dissemination. Interactive art technology gradually integrates more and more people to be interested on it because of its innovative and interesting concept and idea. Interactive art removes traditional boundaries between the artist and “public”. Appearance of the new modern technologies in the art provoked the development of the interactive art which later evolved into some other forms of art as cinema, interactive dance, music and etc. The article is based on Lithuanian and foreign academic works, interactive art definition is provided the theoretical aspect of an interactive art projects is highlighted. The modern theories of marketing communications are defined. To solve examined issues marketing communication model with highlighted key elements is proposed.