Show simple item record

dc.contributor.authorVainalavičiūtė, Gintarė
dc.date.accessioned2023-09-18T16:42:49Z
dc.date.available2023-09-18T16:42:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000031888
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116255
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos šiuolaikinėje visuomenėje atsirandančios naujos raiškos formos, tokios kaip technologijos, dėl kurių tradicinis menas tampa aktyviu ir vartotojai įtraukiami į kūrimo procesą ir sklaidą. Interaktyviojo meno technologija savo inovatyvia, įdomia koncepcija ir idėja palengva skatina vis daugiau žmonių domėtis šia forma. Interaktyvusis menas ištrina tradicinę ribą tarp menininko ir „auditorijos“. Naujųjų technologijų atsiradimas mene paskatino atsirasti interaktyvųjį meną ir praplėsti jį iki kitų meno formų, tokių kaip kinas, interaktyvusis šokis, muzika ir kt. Straipsnyje remiamasi lietuvių ir užsienio teoretikų darbais, pateikiama meno sąvokos apibrėžtis, išryškinamas teorinis interaktyviojo meno projektų aspektas. Apibrėžiamos šiuolaikinės rinkodaros komunikacijos teorijos. Nagrinėtinai problemai spręsti siūlomas rinkodaros komunikacijos modelis išryškinant pagrindinius elementus.lit
dc.description.abstractThe article examines the emergence of new forms of expression in modern society such as technology, which makes the traditional art active and the users are drawn into the processes of creation and dissemination. Interactive art technology gradually integrates more and more people to be interested on it because of its innovative and interesting concept and idea. Interactive art removes traditional boundaries between the artist and “public”. Appearance of the new modern technologies in the art provoked the development of the interactive art which later evolved into some other forms of art as cinema, interactive dance, music and etc. The article is based on Lithuanian and foreign academic works, interactive art definition is provided the theoretical aspect of an interactive art projects is highlighted. The modern theories of marketing communications are defined. To solve examined issues marketing communication model with highlighted key elements is proposed.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 36-47
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA: International Bibliography
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyC.E.E.O.L
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2016.191
dc.subjectIK02 - Išmaniosios komunikacijų technologijos / Smart communication technologies
dc.titleKomunikacijos sprendimai tobulinant interaktyviojo meno projektus
dc.title.alternativeCommunication solutions by improving interactive art projects
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references25
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 001 - Filosofija / Philosophy
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltInteraktyvumas
dc.subject.ltInteraktyvusis menas
dc.subject.ltKomunikacija
dc.subject.ltRinkodaros komunikacija
dc.subject.ltMenas
dc.subject.enInteractivity
dc.subject.enInteractive art
dc.subject.enCommunication
dc.subject.enCommunication of marketing
dc.subject.enArt
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 24
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2016.191
dc.identifier.elaba18171479


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record