Search
Now showing items 1-6 of 6
Elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacija startuoliams
(2022)
Baigiamajame magistro darbe kuriamas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis. Darbo tikslas – sukurti elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelį skirtą startuoliams. Darbe buvo išnagrinėti ...
Neatlygintinos kraujo donorystės skatinimas taikant komunikacijos priemones
(2022)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama komunikacijos svarba neatlygintinos kraujo donorystės skatinimo kontekste. Darbe neatlygintina kraujo donorystė nagrinėjama kaip savanoriškos veiklos dalis, kaip komunikacijos objektas, ...
Išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergija su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius
(2023)
Magistro darbo tikslas atskleisti išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergiją su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius ir parengti komunikavimo gaires išmaniųjų laikrodžių vaikams ...
Tvarios mados įprasminimas socialiniuose tinkluose
(2023)
Šiandien tvarumas – viena pagrindinių temų mados diskurse. Dauguma tvarios mados industrijos atstovų savo komunikacijoje pateikia mažai (arba visai nepateikia) išsamesnės informacijos apie esminius tvarios mados sąvokos ...
Gyvenamosios vietos pasirinkimas ir vertybės: miesto ir priemiesčio gyvenimo būdai Vilniuje
(2022)
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjamos komunikacijos ir gyventojų elgsenos pokyčių galimybės per miesto ir priemiesčio gyventojų vertybes ir gyvenimo būdus. Tyrime konstruojamas miesto ir jo gyvenimo komunikacijos modelis, ...
Asmeniniai brendai inovacijų lauke: nuo inovacijos kūrėjo iki jos finansuotojo
(2023)
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama inovatorių asmeninio brendo elementų nauda, raiška socialiniuose tinkluose ir Lietuvos startuolių ekosistemoje. Analizuojamų temų paskirtis – išanalizuoti inovatorių asmeninio brendo ...